איך להפתיע את היולדת הטרייה?

מציאת מתנה ליום האם לאמא הטרייה יכולה להרגיש כמו קרע בין משהו לעצמה לבין משהו עבור התינוק. המתנה הטובה ביותר לאם טרייה היא להעניק לתינוק את האהבה והטיפול שהוא ראוי לה, כך שיוכל לחייך מאוזן לאוזן בידיעה שרואים אותה ומעריכים אותה. חשיבה על מתנות ליום האם מאת Etsy, אמזון ועוד תגרום לאמהות שלך לחייך, בין אם את מחפשת את אשתך, בתך, חברה או אמהות אחרות בפעם הראשונה.

הציעו בייביסיטר ב"בית "של האמהות הטריות אם היא רוצה לשמור על התינוק קרוב, או להציע ללכת איתם ולצפות בתינוק כשהוא ראוי.

במקלחת תינוקות או במפגש לפני תינוק

אמהות לעתיד ומעגל החברים והמשפחה שלהן יכולות לכתוב מילות עידוד, ציטוטים ועצות אהובות במגזין. תן לאמא הטרייה "מכתב לתינוק שלי" שתוכל למלא ולשתף את ילדיה יום אחד כשהיא גדולה יותר. ספר לאימא שהיא תישן טוב, עם מתנה כמו פיג'מה נוחה חדשה ללילה, ספר שהיא קוראת או אוסף של מגזינים אהובים עליה כשהיא מתעוררת.

זו המתנה המושלמת לאמא הטרייה להציג לראווה כל רגע בחייה החדשים

העניקו לחבריכם וקרובי משפחתכם שהתברכו ביילוד מתנה לתינוק חדש ושלחו להם את אהבתכם ואיחוליכם וכן ברכות רבות. זו לא מתנה לתינוק או שארית עצובה ממשרד הרישום, אלא מתנה מתחשבת לאמא הטרייה הזו.

ההורים הטריים מתחילים בריהוט חדר השינה חודשים לפני שהקטנה חוזרת הביתה בפעם הראשונה

כך שתוכלו לעשות קישוטים נוספים לתמונות היפות האלה, לחצו על הרגע כדי לזכור את היום המיוחד הזה לכל החיים ולהיראות קדימה לזה לנצח. רוב הצלמים אוהבים תמונות של יילודים, אך אם התינוק בן שבועיים, העניקו את המתנה לאחר שהתייעצו עם האם לתיאום פגישה.
למידע מורחב בתחום של קלמנטינה מתנות לידה ואיך להפתיע את היולדת הטרייה? עליך לגשת לאתר klemantina.com

מלא קופסה מהממת במדרי וודראפטס

בהתאמה אישית עם שמך, תאריך לידה, קטעי עיתון מהיום בו נולד תינוקך ופריטים סנטימנטליים אחרים כגון עקבות התינוק שלך, צמיד בית החולים של משפחתך, הראשון כובע בית חולים, שמיכה ראשונה או מעיל ראשון שאמא לבשה בבית החולים. אתה יכול להתאים עם בלונים ופרחים טריים או לבחור נושא וקישוטים כדי לגרום לאם ולתינוק להרגיש מיוחדים.

אנו מקווים שבע הדרכים החגיגיות הללו לעזור לך לקבל את פניו לתינוק שזה עתה נולד (או תינוק חדש)

היא הדרך הטובה ביותר עבור האם הטרייה להרגיש מיוחדת. להלן 3 דברים מתחשבים שאתה יכול לעשות כדי לעזור לה לא רק ללדת, אלא גם להפוך לאם טרייה. ברשימה זו תמצאו רעיונות למתנות אימהות חדשות מאמי האישית האהובה עלי, שעברה את שלב הילוד ארבע פעמים.

לנשים

מתנות מעשיות הן תמיד טובות. כאשר הכסף הדוק יש הרבה דברים שאתה צריך לעשות, כולל טונות של רישומי תינוקות שאתה צריך שיהיו לך בעת לידת תינוק חדש. אפשרויות כמו כרטיסי מתנה ל- GrubHub או Uber Eats יוצרות מתנות לאמא טריה נהדרות שמשפחות יכולות לאסוף מתי שהם רוצים. זכור, מתנות דחיפה מגיעות מבן זוג, בן זוג או בן משפחה קרוב; לא לקנות מתנת דחיפה מהאמא הטרייה.

חבילות תעשייתיות של כריות הנקה חד פעמיות שימושיות

אך רוב האנשים רוצים לדעת מה המתנות הטובות ביותר לאמהות טריות כדי לגרום לאמהות חדשות להרגיש מיוחדות ואהובות. דברים גדולים אחרים שאמהות חדשות אוהבות הם שוברים לעיסויים (עיסויים לאחר לידה טובים במיוחד לריפוי גופם), תספורות ומאניה / פדי מלא. גופים לאחר לידה יכולים להרגיש מוזרים ומוזרים, ולכן קניית מתנות לאמהות טריות גם אם אין להן תינוק עושה הבדל גדול.

קופסה זו מתחילה חודש לפני לידת האם הטרייה

מכינה אותה לשלב שלאחר הלידה ומספקת לה את כל הצרכים שהתינוק צריך מהיום הראשון. אף אחת מהדגימות המחורבנות מקופסאות אחרות שניתנו לתינוקות על ידי אמהות. אם אין לך צרור מרכיבים נוספים שאינך יכול להשתמש בהם, אתה יכול לערבב ביסקוויטי הנקה, להכין את המנה הראשונה ולתת לאמא הטרייה את מנת הביסקוויטים הראשונה שלה מהתערובת שנותרה.

וילונות מקלחת ויניל שקופים ומושבים קופצניים המונעים בסוללה אולי נשמעים משעממים

אך הם נותנים לאם טרייה את הדרך המושלמת להשגיח על תינוקה בזמן שהיא מתקלחת במקלחת חמה ארוכה וראויה. נסיעה מרגיעה הביתה מהזנת לילה או מרתון שירי ערש קלה יותר לאם ולתינוק כשהם יכולים לבלות ביחד במנדנדה או ברחפן עדין. שיעור יוגה הוא המתנה המושלמת לאמהות פעילות שאוהבות להתאמן אך מפספסות את הזמן עם התינוק שלהן.

קח את זה מהאימהות בקהילת ה- WTE

כולנו צריכים לדבר על הדברים שלמדנו על התינוקות שלנו ועל עצמנו לאורך הדרך, וכיצד הרעיונות שלך לגבי אימהות ועצמך השתנו מאז שהתינוק נולד. . עבור רוב האימהות הראשונות, הכל קשור לתחושותיהן לגבי התינוק.

תוכן עניינים

פוסטים קשורים

דילוג לתוכן