איך לעשות פיתוח קול?

זה גם אומר שאתה צריך לעשות תרגילים שמקלים על הקול שלך. כמה שיטות אימון אפילו מרחיקות לכת כדי להניע זמר לדכא כאב ואי נוחות מסוימים על ידי למידה של טכניקות חדשות להשפעה קולית עכשווית ולהבטיח להן שהכאב ייעלם כשהן יתרגלו להשתמש בקול שלהן בוודאות (אני מעז לומר מפוקפק. ) דרך.

עכשיו שיש לך ניסיון עם ויברטו בקולך, תן לנו לעשות כמה תרגילים שיעזרו לך לפתח את הוויברטו המזמר שלך. תרגילי נשימה נושמים, שורקים וסיננים הם דרך מצוינת ללמוד כיצד לחמם את קולך לשירה.

עליך להשתמש באפשרויות נשימה

כדי לשפר את הקול הנוכחי שלך, להרחיב את טווח הקול שלך, לשיר עם ויברטו ולהקרין את קולך. כל זמר עם קול טוב יודע כמה חשובה נשימה טובה, והאם הוא שר טוב או רע תלוי בזה. מורים לזמר משתמשים בשיטות שונות ללמד נשימה, מה שעלול לעיתים לבלבל – לכן חשוב להבין כיצד פועלת הנשימה כך שתוכלו לתרגל השגת הצליל הרצוי.

זמר צריך לדאוג היטב לקול שלו ולכל גופו לפני שהוא מתחיל לשיר

עליו ליישם את טכניקות השירה הנכונות על מנת להבטיח שהקול יהיה בריא ושימש אותו שנים רבות. זמרת צריכה להתאמן באופן קבוע כדי להגדיל את כושר הריאות והסיבולת של הריאות ולהימנע מסיגריות ומעישון מריחואנה, מכיוון שהיא מייבשת ופוגעת בתפקוד הריאות והקוליות, מה שבתורו הופך את ניהול הנשימה ליעיל פחות כאשר השירה ואיכות הקול פחות אופטימאלית.

מאמן קול טוב יכול לעזור לך לאמן את קולך וללמד אותך כיצד לפתח את הכישורים הדרושים לשירה. אם תמשיך לעבוד כזמר, תוכל לנסות לשפר את איכות הקול שלך על ידי התחלת תרגילי שירה. נסה ללמוד כיצד לייצר קול שירה חזק ולהיות זמר גדול.

אם אתה רוצה להפוך לזמר בעל קול שירה ייחודי ומוכר, חשוב שתדע מה פירושו של שירה בשירה. למד לטפל בקול שלך כחלק מלהיות זמר ולהתחיל להקדיש זמן עם טכניקת השירה. קבל מאמן קול משלך אם אתה רוצה שהוא יעשה עבורך תרגילי קול בבית.

אם אתה רוצה לשיר עם קול חלש שהולך הכי טוב עם שיר מסוים

אז קול טוב אמור להיות מסוגל לייצר טון חזק ורחב. תת משקל או הליכה הפוכה פוגעים בקולך על ידי הפחתת הסיבולת והפיכת מיתרי הקול למועדים יותר לפציעה. להיות זמר ששר יותר מדי מגביר גם את הסבירות שהקול יהפוך שביר.

כשאתה עובר את ההתבגרות, הגרון שלך הולך וגדל, מיתרי הקול שלך מתמעטים ומתעבים וקולך נהיה עמוק יותר. צליל קולך מופק על ידי רעידות של מיתרי הקול, שתי להקות של רקמת שריר חלק המשתלשלות בקנה הגרון.

כאשר מיתרי הקול הגדולים של מיתרי הקול משתרעים מהגרון לתוך תיבת הקול

אוויר מוזרם לריאות לדבר, ואקורדי הקול רוטטים. מספר הרטט שנוצר על ידי מיתרי הקול שלך מניע חלקיקי אוויר שממשיכים לנוע דרך הפה והסינוסים עד שקולך מקבל צליל מהדהד או ייחודו של הצליל שלך.

צליל קולך בא כמובן לא מהסרעפת שלך אלא מיוצר על ידי רעידות מיתרי הקול שלך

כאשר אתה מדבר, אוויר זורם לריאותיך וגורם לאקורדי הקול לרטוט ולהפיק את הצליל. כמו כל שריר אחר, מיתרי הקול והגרון יכולים להיות מתוחים ומתוחים מדי, אך מתינות היא המפתח בכל הנוגע לטיפול בקולותיך.

למי שאינו רוצה לשנות את קולם

כדי להפוך לזמר זוכה פרסי גראמי, ישנם צעדים שתוכל לנקוט בכדי לשפר את הצליל, הטון, המרקם והאיכות הכללית של קולך. יש הרבה יותר מה לשפר את קול השירה שלך ממה שאנחנו יכולים לשרטט במאמר זה, אבל כללנו כמה טכניקות חשובות שיעזרו. אגב, אם אתה רוצה תוכנית קולית שמנחה אותך בטכניקות קוליות, תסתכלי על קורס השירה שלי שליטה בקול שלך.

הם מכירים את הטווח הקולי והגבולות שלהם

הם משלימים עם העובדה שהקול שלהם יישמע קצת שונה מזה של אנשים אחרים סביבם, הם מתאמנים מספיק כדי להרגיש בנוח מול אנשים, הם נמנעים ממתח ו המתח, והם דואגים למיתרי הקול שלהם כדי להבטיח שקולם יהיה טוב ככל האפשר. מאמן קולי ימליץ לך "לשים לב לקול שלך" בין אם אתה מתחמם ושר קטעים קשים, לומד את תמיכת הנשימה הנכונה, מרגיע עם כאבי גרון, או ימנע מתיחות קולית כשאתה מנסה להגיע לצלילים מחוץ להישג ידך. להלן עשר טכניקות ווקאליות לשיפור קולך שיעזרו לך לתרגל ולשיר עם קול החורג ממגוון הקול שלך.

Falsetto הוא רישום קל משקל הדורש מיתרי קול רופפים עם סגירה לא שלמה כדי להפיק קול נושם שנשמע נשי ומשמש גברים ונשים כאחד. אני לא יודע אם אני יכול לשנות את הקול שלי כדי להישמע כמו זמר אופרה אם אני חושב שאני זקן אבל אני שר בשקט.

בנים מייצרים טסטוסטרון במהלך ההתבגרות

מה שהופך אותם לגברים עם מיתרי קול עבים וארוכים יותר וקול עמוק יותר. תוצאות עדכניות של חוקרים במימון NIDCD הראו במודלים של בעלי חיים של קולות מזדקנים שתרגילי קול יכולים לעזור לשמור על שרירי הגרון חזקים.

עבור פרטים מורחבים אודות פיתוח קול יש לגלוש לאתר voiceteacher.co.il

תוכן עניינים

פוסטים קשורים

דילוג לתוכן