בניית כרטיס ביקור דיגיטלי חינם

מלונדון לניו יורק להודו אנשים ברחבי העולם עוברים מכרטיסי ביקור מנייר לכרטיסי ביקור דיגיטליים. ייתכן שאתה תוהה כיצד ליצור כרטיס ביקור דיגיטלי משלך, אך אין ספק שעולם העסקים אינו מוכן לוותר על כרטיס ביקור הנייר הישן והטוב. כפי שאמרתי, כרטיסי ביקור דיגיטליים הם תופעה חדשה ומגניבה עם תכונות נהדרות, אך האם זה הצעד הראשון לעבוד ללא נייר בכל היבט של העסק שלך?

כדי להתחיל בפריסת כרטיסי ביקור משלך, השתמש בחיבורי כרטיסי הביקור החינמיים המופיעים במאמר זה. שירותי עיצוב והדפסה יכולים להיות יקרים מאוד, ואז משלמים לחברת דפוס שתחיה הכל. Adobe Spark מאפשר לך ליצור את כרטיסי הביקור שלך בחינם, אז השתמש בו כדי ליצור את העיצוב שלך.

אתה יכול ליצור כמעט כל עיצוב כרטיסי ביקור, אז אני משתמש בו ליצירת כרטיסי ביקור, אך אין תבניות מודפסות עבורו.

בעידן הדיגיטלי

חיוני להשתמש בכרטיס ביקור דיגיטלי כדי לשתף את פרטי הקשר שלך בתצוגה נוחה. כרטיסי ביקור דיגיטליים מושלמים לאיחוד כל פרטי יצירת הקשר בחשבון לתצוגה יחידה והם אידיאליים לשיתוף עם חברים, משפחה, עמיתים, לקוחות ושותפים עסקיים אחרים. קוד ה- QR של כרטיס הביקור הדיגיטלי מקל על הפצה וניהול של כל פרטי הקשר שלך. זה יפוג, אז הירשמו עכשיו בחינם, אך תוכלו ליצור משתמש בחינם ללא הרשמה או התחברות.

ישנם כלים שונים כמו הייסטאק ואיניגו שעוזרים לך ליצור סוג כרטיס ביקור דיגיטלי שאתה רוצה

אתה יכול להשתמש בתבניות מותג כדי ליצור את כרטיסי הביקור הדיגיטליים שלך, וקיימים בשוק שני סוגים של כרטיסי ביקור אלקטרוני. אחד מהם הוא כרטיס הביקור הדיגיטלי, שנשלח בדואר אלקטרוני ומכונה "כרטיס ביקור אלקטרוני". בניגוד לכרטיסי ביקור רגילים, כרטיסים דיגיטליים משמשים להחלפת פרטי קשר עם שותפים ולקוחות.

אם אתה משתמש HiHello

אתה יכול לשלוח את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך בדוא"ל למשתמשים (אין צורך בקוד QR או קישור) ולשתף אותו ברשתות החברתיות על ידי העתקת הקישור לכרטיס שלך. מי שמתקשר יכול לראות את זה ולסרוק את קודי ה- QR בטלפון שלו. אם אתה מתחבר מרחוק, ניתן להוסיף את הקישורים וכשמישהו סורק את הקוד הוא יופיע בתיבת הדואר הנכנס שלו. משם תוכלו לשמור את המפה כ- .vcf ולשתף אותה בפייסבוק, בטוויטר, בלינקדאין או ברשתות חברתיות אחרות מבלי שתצטרכו להעתיק ולהדביק קישור למפות.

לאחר מכן תוכל להדפיס את כרטיס הקשר שלך כמו כרטיס ביקור רגיל ולהשתמש בו דיגיטלית או להדפיס אותו ולשתף אותו ברשתות החברתיות.
למידע נוסף אודות בניית כרטיס ביקור דיגיטלי חינם ניתן לבקר באתר digitalbcard.co.il

תוכלו להטמיע את כרטיס הביקור הדיגיטלי בכרטיס נייר על ידי הצבת קוד QR קטן או תמונה בפינה. כאשר אתה יוצר את הרקע הווירטואלי, הוא יקושר לכרטיס הביקור הדיגיטלי שלך ויציג לך את קודי ה- QR.

הוסף קישורים לרשתות החברתיות העיקריות שלך והוסף את פרטי הקשר שלך בכרטיס הביקור הדיגיטלי שלך

קשר את עמוד הפרופיל שלך ופרטי יצירת הקשר לפרופילי המדיה החברתית שלך כמו פייסבוק, טוויטר, לינקדאין, אינסטגרם, פינטרסט ולינקדאין.

אם נמאס לכם פשוט ליצור כרטיס ביקור דיגיטלי לתת לחברים שלכם

תוכלו להוסיף קצת תבלין לכרטיס על ידי הוספת ידית Snapchat או TikTok. אם יש שינויים בהפיכת כרטיסי הביקור שלך לדיגיטליים מנייר, פשוט היכנס באמצעות "HiHello" בכרטיס שלך. זוהי רק אחת הדרכים הרבות בהן ניתן להשיג כרטיס ביקור דיגיטלי בחינם באינטרנט.

אם אתה שוכח את הלוגו של VistaPrint מאחור

Visme, אחת מחברות כרטיסי הביקור הדיגיטליות הפופולריות ביותר, מציעה מגוון כרטיסי ביקור בחינם עם לוגו משלה. בין אם אתה משתמש במותגים כמו IBM או Intuit, יש להם כרטיסי ביקור מדהימים הניתנים להתאמה אישית, שבהם אתה יכול להשתמש בחינם ולהכין בעצמך.

כרטיסי ביקור דיגיטליים מאפשרים לך לערוך את הכרטיס בכל עת והם תמיד מעודכנים עם פרטי הקשר האחרונים

אם יש לך גישה לטלפון או למחשב, תמיד יש לך את כרטיס הביקור הדיגיטלי שלך. אתה יכול אפילו לשים אותם בכיס שלך כך שלא נדרש מגע פיזי, גם כשאתה בתנועה.

בעולם הדיגיטלי יותר ויותר של ימינו

אין דבר יותר נוח מאשר לקבל את כרטיס הביקור שלך בפורמט דיגיטלי. כרטיסי ביקור דיגיטליים זהים כמעט לכרטיסי ביקור, אך הם נוצרים ומוחלפים דרך האינטרנט, ולא על נייר והדפסה כמו בעבר. הם נוצרו במחשב אייפון, אייפד או אנדרואיד, והם יכולים לשלב את כל אנשי הקשר והפרטים החברתיים שלך במוצר מוגמר יחיד שימושי שאתה משתף עם הנמען שלך. כרטיסי ביקור דיגיטליים זמינים לעיתים קרובות מקמעונאים מקוונים כגון אמזון, eBay וחנויות מקוונות אחרות.

תוכן עניינים

פוסטים קשורים

קורס הנהלת חשבונות מכללת IPC

פוסט זה בבלוג דן בקורס חשבונאות מכללת IPC, תוכנית מקיפה שנועדה לצייד את הסטודנטים בעקרונות חשבונאיים בסיסיים ומתקדמים. הקורס, הפונה למתחילים ולמקצוענים כאחד, מעניק הבנה

קרא עוד »
דילוג לתוכן