האם מונטנגרו זולה?

מחירי הבנייה והנכסים מראים שרוב הגולים נמשכים לאזורי חוף מונטנגרו. אף על פי כן, פודגוריצה מציעה עלויות מחיה זולות יותר והזדמנויות טובות יותר להשכרה בכל ימות השנה, וקהילת הגולים מתמקדת יותר בחופים הנמוכים. טיווט, העיר העתיקה של קוטור, פופולרית גם בקרב גולים המחפשים יוקרה. בין אם אתה קונה או בונה בית ובין אם אתה מעוניין בערך מכירה עתידי, שלוש הערים הבאות ופרבריהן הן בין המקומות הטובים ביותר לחיות במונטנגרו.

מונטנגרו פופולרית בקרב מטיילים שרוצים לחקור את דרום אירופה והפכה ליעד תיירותי

זה נחשב לטוב ביותר מכיוון שקל להגיע אליו ואתה יכול לנסוע בתקציב. כיעד תיירותי של מונטנגרו, הנתונים שלנו מראים שמטיילים נוטים לבקר בבודווה ובערים אחרות.

כדי לחסוך כסף בטיסה למונטנגרו, עליכם לטוס לשדה התעופה של דוברובניק בקרואטיה שנמצא רק 20 דקות מהגבול עם מונטנגרו. אם אתה גמיש, חפש מחירים זולים בכיוון אחד משדה תעופה אחד לשני. גם אם אתה נוסע בתקציב, אתה יכול לשכור Airbnb לזמן מה, ואתה יכול לאכול במסעדות מקומיות כדי שלא תצטרך להוציא הרבה על אוכל.

באחד המלונות הטובים במדינה

תוכלו להזמין חדר יפה עם ארוחת בוקר במחיר נמוך מ- 100 יורו (בזמן הכתיבה) לשני אנשים באחד המלונות הטובים ביותר במדינה. אם אתה נוסע בתקציב גדול יותר, אתה יכול לקחת חופשה יוקרתית בשבריר מהעלות. אם אתם מתכננים להוציא 59-70 אירו ליום בחופשה במונטנגרו, המחיר היומי הממוצע מבוסס על עלות המבקרים האחרים.

תקציב לינה במונטנגרו: העלות היומית הממוצעת מחושבת למטיילים, כך שאם יש לכם מחיר ממוצע ללינה לאדם אחד במדינה, זה 24 אירו. אם שני אנשים חולקים חדר זוגי טיפוסי, המחיר הממוצע של חדר במלון במונטנגרו הוא 49 יורו.

העלות היומית הממוצעת למטייל כמוך

היא 21 יורו ליום. בהתבסס על הרגלי ההוצאות של מטיילים קודמים שאכלו ארוחת ערב, הארוחה הממוצעת בסרביה עולה 8.31 אירו לאדם. מחירי המזון בסרביה משתנים, אך עלויות המזון הממוצעות בסרביה הן סביב 21 אירו ליום. זו העלות של נסיעה במונית בסרביה, שהיא יותר מתחבורה ציבורית.

גלה אודות המחירים הממוצעים במונטנגרו כולל מחירי אוכל, מסעדות, בירה, לינה, הסעות ועוד. מחירי המזון בסופרמרקטים נמוכים בהרבה מאשר בארצות הברית. סינדי גריידן ביקרה במונטנגרו כדי להכין מאמר זה על המחירים במדינה.

הם משלמים 1.69 פעמים פחות עבור רכישות במונטנגרו מאשר בארצות הברית. אם אתם מעדיפים מוניות, זכרו שמחירי המוניות בקרואטיה תלויים במספר גורמים.

אם יש לכם מטוס לנסוע למונטנגרו בזול ומחפשים חופשה זולה במונטנגרו

אוקטובר הוא זמן טוב לבקר בגלל טמפרטורות גבוהות יותר, פחות קהל ומחירים נמוכים יותר. גילינו שבאוקטובר מפעילי תיירות מקומיים רבים מורידים מחירים ומנסים למלא טיולי שייט וטיולים באוטובוסים, לכן כדאי לחכות לראות מה זמין באתר (כאמור לעיל בדקו כי הטיולים נעשים באופן אישי ועושים אל תסמוך על שלטים, לוחות או חוברות שניתנו לך). ביקור במוזיאונים שמחירם יורו בודד במונטנגרו יכול לספק תובנה תובנה על ההיסטוריה והתרבות של מונטנגרו.

בחרו לבקר בפארק לאומי, לטייל או לשכור אופניים כדי לראות את הנוף עוצר הנשימה של המדינה. העיר העתיקה על החוף היא אטרקציה מובילה שלא עולה לה ביקור, אך אנו ממליצים לבזבז אירו או שניים לגלידה בזמן שאתה שם.

ארוחות מסעדה נחמדות אפשריות אם אתם נוסעים בתקציב. יש מסעדות, במיוחד מוקדי תיירות, המציעות ארוחות צהריים מיוחדות – למשל ארוחה בת שלוש מנות במחיר של 10 אירו.

אנחנו קונים דברים בבית ומשלמים אותם בלירות שטרלינג במונטנגרו

אבל הם משתמשים ביורו כדי להמיר את העלויות שלנו לפני שאנחנו עוזבים כדי לנסות לשמור על דברים זהים בכל מקום. זו השנה הראשונה בה איזיג'ט בחרה בקווי טיסה, והטיסות הזולות יותר הן אחת הסיבות שבגללה בחרנו במונטנגרו מלכתחילה.

אחד הדברים האהובים עליי במדינה הקטנה והמקסימה של מונטנגרו

הוא שאתה יכול לראות את כל מה שיש לה להציע בפרק זמן קצר. בקרו במונטנגרו לשבוע או שכרו רכב ותראו את כל נקודות השיא של המדינה. אם אתה נמצא במקום שנמצא ברשימת הדלי שלך, או שאתה מתכנן מסלול טיול, בהחלט תראה את המקומות הטובים ביותר.

אני לא מאמין שמונטנגרו וקרואטיה השכנה כל כך עמוסות ופופולריות בהשוואה

שתי המדינות רשמו מעל 1,229 רשומות עם 75 תורמים שונים ב -12 החודשים האחרונים. למונטנגרו יש אסטרטגיה לשיפור מערכת הבריאות שלה, אך כלכלתה הקטנה ומשלמי המס פירושה שהיא נותרה מאחור במדינות אירופאיות אחרות. סטטיסטיקה על רופאים מעוררת דאגה, ותצטרך לנסוע לקרואטיה, סרביה או המדינות הסובבות כדי לקבל את ההליכים המודרניים ביותר בבית החולים.

מחירים ממוצעים למסעדות

פאבים, תחבורה, מוניות, מצרכים, שכר עבודה, השכרת אוכל ומלונות במונטנגרו. ההחלטה אם מונטנגרו היא מקום טוב לחיות בו היא החלטה אישית. על מנת למנוע סיכונים בלתי צפויים בקבלת כסף מזויף, אנו ממליצים לבדוק את המטבע בו נסחרת המדינה.

תוכן עניינים

פוסטים קשורים

דילוג לתוכן