החלפת צילינדר למנעול הדלת

המשך מאמר זה מראה כיצד להחליף את צילינדר נעילת הדלת שלך מבלי להתקשר לשירות מנעולן מתל אביב או כל מקום אחר. אם יש לך בעיות בהתקנה או החלפה של המנעול שלך בדירה, המנעולן בצל אביב הוא הטוב ביותר להתקנת מנעולים לדלתות, הצמדת גלילי מנעול לדלתות ועוד.

וודא שהחיבור בין גליל נעילת הדלת החדש לידית הדלת פועל כהלכה. בדוק כי הגליל נעול כראוי על ידי נעילת הדלת באמצעות המפתח שלך. אם תכניס את המפתח לדלת שלך, תוכל לנעול ולפתוח אותו בקלות.

אם יש לך מנעול דלת אלקטרוני עם גליל נעילת מפתחות, בדוק אם הידית החיצונית של המנעול יכולה לשמש כמפתח מפתח לגליל המנעול על ידי לחיצה על כפתור המקש הפנימי.

אם המפתח שלך לא מסתובב או שהמנעול נתקע

ייתכן שגרמת נזק לגליל נעילת הדלת. אם אין מעט התנגדות לפתיחה או נעילה של הדלת, הגליל יכול להיות משוחרר וקבוע על ידי הידוקו באמצעות בורג. אם הדלת שלך לא נפתחת לאחר החלפת צילינדר נעילת המפתח, כמו בכל רכב עם נעילת דלת אלקטרונית, ייתכן שיש בעיה עמוקה יותר במכלול הצילינדר או כשל אפשרי של רכיבים אלקטרוניים.

הדרך היחידה לפתור בעיה זו היא להסיר את המפתח הפגום, לשכפל אותו, להרוס את הצילינדר או ללחוץ פעמיים על כפתור הדלת הגלילי / נעילת מנוף, להסיר ולהחליף את הגליל.

לדעתי עדיף להתקשר לשירות מפתח, מכיוון שהוא יוכל לגרום הכי פחות נזק לדלת שלך. לאחר שאבטחת את הדלת, הנעילה תעבור דרך הדלת, מה שהופך אותה לבטוחה פחות.

צילינדר נעילת הדלת

הוא יותר מסתם פיסת מתכת קטנה על ידית הדלת אליה נכנס המפתח כדי לסובב את המנעול ולפתוח את הדלת, זה הרבה יותר מזה. משוך את הגליל כנגד הדלת מבחוץ והחלק אותו פנימה במידת הצורך. אם למנעול שלך יש חור חנית, הסר את הכפתור ואת המנוף החיצוני והכנס את המפתח לסיבובו 90 מעלות.

צילינדר נעילת הדלת ממוקם בידית דלת הנהג או בידית הדלת של הנוסע הקדמי. זה מגן עליך ועל המכונית שלך ועל כל חפצי הערך שאתה שומר ברכב שלך. תחשוב על זה כעל גיבור-על זעיר, עכבר אדיר, אטום או נמלה.

אם הדלת נועלת צילינדר ניזוק

הגיע הזמן להשיג חדש או לחפש דרך חלופית לנעול את הדלת. בעיות בצילינדרים לנעילת דלתות הן הסיבה השכיחה ביותר לבעיות במנעולי הדלתות. בין אם הם נמצאים מתחת למושב נעילת הדלת שלך או בעיה מכנית, הם יכולים להוות אי נוחות גדולה או אפילו פגם ביטחוני רע.

אם מסיבה כלשהי אתה מתקשה לפתוח או לנעול את הדלת שלך, זה קשור הרבה לגליל נעילת הדלת שלך. התבונן במכלול המנעולים שלך ובמוט המתכת שבולט. אם אתה מסוגל להסיר את המנעול, מתברר שזו צלחת ההרכבה על קיר הבריח בצד הדלת.

תודה לאלמריה

ספרד, על מנעול הדלת השבור, המידע המפורט שלך איפשר לי לתקן אותו ולאבטח את הנכס. זה נשמע כאילו יש לך כפתור דלת גלילי עם מפתח כפול וידית על ידית הסגירה שניתן להסיר כשהמפתח מסובב ב 90 מעלות. התקשרתי לשירות מפתח שאמר שאין עניין גדול, פשוט החזיר הכל פנימה.

אם אתה רוצה להחליף את המנעול ללא המנעולן בתל אביב

אתה צריך להסיר אותו כדי לבצע את התיקון, אבל הסרת מנעול לדלת הדירה היא משהו שאתה יכול לעשות בעצמך. עם הכלים הנכונים בהישג יד והוראות ברורות, הסרת מנעול לדלת יכולה להיות משימה פשוטה DIY. כפתורים למנעולי דלתות משמשים לעיתים קרובות כתפסים לדלתות חוץ שיש למנעולן בתל אביב, אך לא מומלץ להיות המנעול העיקרי לדלתות חוץ מכיוון שניתן להסיר אותם בכוח בקלות.

תלוי בעיצוב ובחומר של המנעול

אתה יכול לשלם בין 40 $ ל -300 $ עבור מנעול דלת חדש – בין אם מדובר במנעול מקשים פשוט או שילוב נעילה וידית מתקדם עם טכנולוגיה חכמה. התקנה מקצועית יכולה לעלות בין 80 ל -200 דולר, תלוי במורכבות הטירה. החלפת צילינדרים נעולים היא יקרה יותר ומחייבת החלפת צילינדר המנעולים בפועל.

אם ברצונך להסיר את המנעול שכבר יש לך ולקבל החלפה מדויקת

סביר להניח שתמצא את המנעול שלך בהום דיפו. אם השקעת באחד מנעולי דלת הכניסה הטובים ביותר שתוכל להשיג, תמצא ברוב חנויות החומרה מנעול של תל אביב. אתם בוודאי מכירים את הוויכוחים לגבי בטיחותם של מנעולים חכמים לעומת מנעולים קונבנציונליים ותכונותיהם.

אם מנעול שתוכלו לפתוח עם הסמארטפון שלכם לא נשמע מושך

כדאי לכם להשיג נעילת מקלדת. זו אופציה שמאפשרת לך להחזיק מפתחות, ומשתכללת יותר עם השימוש בהתקנים ברשת. מנעולי דלת אינם מושלמים, לכן עליכם להיות מודעים לשיטות תחזוקה ופתרון בעיות.
על מנת לראות פרטים מורחבים בנושא של החלפת צילינדר למנעול הדלת מומלץ להעיף מבט ב- holonlocksmith.co.il

בקש ממומחים לקבלת ייעוץ כיצד לפתור בעיות נפוצות בידיות

מנעולים ותפסים, כגון מנעולי דלתות קבועים או קפואים, ברגי נעילה שגויים, מפתחות שבורים ומנעולי דלתות. קל לתקן בעיות רבות בכפתורי הדלתות ובמנעולי הדלתות, אך הן עלולות להיות חמורות יותר אם המנעול אינו פועל כראוי. אם הבעיות נמשכות ואתה לא מרגיש בנוח לבצע את התיקונים בעצמך, אתה יכול להיעזר במכונאי מוסמך (למשל YourMechanics) כדי לבדוק ולנעול עבורך את נעילת הדלת שלך.

 

אם ברשותך מפתח שאינו עובד עם המנעול, ראה תיקון נעילת מקשים. אם מנגנון הנעילה אינו פועל או אם המנעול מלוכלך או יבש וזקוק לשימון עם גרפיט, אל תשתמש בשמן מכיוון שהוא יחסום את העבודה.

תוכן עניינים

פוסטים קשורים

קורס הנהלת חשבונות מכללת IPC

פוסט זה בבלוג דן בקורס חשבונאות מכללת IPC, תוכנית מקיפה שנועדה לצייד את הסטודנטים בעקרונות חשבונאיים בסיסיים ומתקדמים. הקורס, הפונה למתחילים ולמקצוענים כאחד, מעניק הבנה

קרא עוד »
דילוג לתוכן