השוואת קרנות פנסיה

ההתחייבויות מורכבות מרזרבות המופרשות על ידי קרנות הפנסיה לעמידה בהתחייבויות התשלום העתידיות שלהן למבוטחים. תביעות כאלה נוצרות כאשר קרן פנסיה נאלצת לשלם חלק מהפרמיה הקשורה לביטוח פנסיוני שהיא מחזיקה בחברת ביטוח משנה להעביר את סיכון הפוליסה כולו או חלקו.

תוכניות פנסיה הן תוכניות פנסיה בהן מעסיקים ועובדים משלמים קצבאות לקרן השמורה לקצבאות העתידיות של העובדים

קרנות הפנסיה הן קרנות שצוברות הון לתשלום קצבאות לעובדים עם פרישתם בסוף הקריירה. שוקי ההון הם מערכות בורסה ופלטפורמות להעברת הון בין משקיעים המעוניינים להשקיע את עודף ההון שלהם בחברות כגון שוקי מניות ואג"ח המניבים רווחים ותשואות.

הקרן המיועדת לביצועים העתידיים של העובדים

היא שהושקע על ידי העובד בשם ההכנסה, וההשקעות מסייעות במימון חיי העובדים בפנסיה. בשונה מקרנות הפנסיה, קרנות הפנסיה מנוהלות על ידי המעסיק ולא על ידי המדינה. חלק מקרנות הפנסיה מאפשרות למשתתפים בודדים לבחור בהשקעה. וסכומי הפרשות, אך לרובם יש הפרשות חובה להפעלת ההשקעות.

חברות אינן מחויבות להציע קרן פנסיה וחייבות להירשם. אני עובד חדש בתכנית פנסיונית תוך שלושה חודשים לאחר הצטרפותם לחברה. אם עובד חדש תורם תרומה מלבד עצמו ואינך חלק מקצבת החברה שלו, אתה מפסיד כסף בחינם והזדמנויות השקעה.

אם אתם עצמאיים, נשארים בבית או מטפלים בילדים או הורים מבוגרים, יתכן שתצטרכו לקחת את העניינים לידיים אם תרצו לחסוך לפנסיה ולמצוא את ספק הקצבה הטוב ביותר. אלפים משקיעים מאות אלפים בתוכניות פנסיה שהן זולות יותר משוק הקצבה.

תוכניות מסוימות מציעות פנסיה מיידית

ואילו אחרות מציעות פנסיה נדחית. עם תוכנית פנסיה רגילה, במקום להשקיע את הכסף שהפקדתם, אתם מקבלים קורפוס הכולל ריבית בסוף הקדנציה. חלק מהתוכניות קובעות פנסיה מיידית, בעוד שאחרות קובעות פנסיות נדחות. בקצבאות רגילות, אם לא תשרוד את הקדנציה, המועמד שלך יקבל את הקורפוס בתוספת הריבית שהרוויח בזמן מותך, והתוכנית תוציא חלק מהכסף בצד ותשלם פרמיה לכיסוי הקדנציה שלך. , כך שסכום הביטוח מובטח.
עבור עוד מידע בנושא של השוואת קרנות פנסיה מומלץ להעיף מבט ב- tbc.org.il

למרות שההתחייבויות ארוכות טווח ודומות

ישנם הבדלים איכותיים: ביטוח חיים מציע תכונות כגון הלוואות פוליסה, אפשרויות כניעה מוקדמות, דרכים בהן קרן הפנסיה אינה מגדירה את היתרונות של מערכת הפנסיה, וכן אפשרויות להשקיע נכסים בדרכים שביטוח חיים לא עושה.

שווקים פיננסיים מציעים לך הזדמנויות רבות לתכנן את פרישתך באמצעות סוגים שונים של פנסיה וביטוח חיים

תוכניות פנסיה יכולות לעזור לך לחיות חיים נוחים יותר לאחר הפרישה, ואילו ביטוח חיים יכול לעזור לך להבטיח את עתיד משפחתך בחיים לא בטוחים. על ידי השוואה והערכה של אפשרויות אלה, תוכל לבחור את התוכנית הנכונה להשגת היעדים הכספיים שלך.

מדד אחד נפוץ

פרמיות לסיכון הוני, ממחיש את העלייה הדרמטית בתוכניות הפנסיה הציבוריות בארה"ב, שנחשפו לאי וודאות בשוק הפיננסי במהלך 25 השנים האחרונות. איור 3 מראה כי בין השנים 1992 ל -2016, פרמיית הסיכון-ההון הצפוי על קרנות ציבור – ההפרש בין תשואות האג"ח בארה"ב לתשואות הנחות ממוצעות – עלתה מפחות מ -1% ליותר מ -4%, בעוד שהתשואה המוצעת נותרה יציבה. במילים אחרות, פרמיות המניות בתכנית עלו פי 3 אחוזים או פי ארבעה יותר באותה תקופה.

תוכניות פנסיה הן תכניות קצבה מוגדרת שמשמעותן העובדים מקבלים תשלום פנסיוני השווה לאחוז מסוים משכרם הממוצע ששולם במהלך שנות עבודתם האחרונות.

במדינות ובעיריות

הטבות הפנסיה משולמות לקרן נאמנות, אליה משלמים עובדי ציבור ומעסיקיהם את מה שהם עובדים, ולא את הכנסות התפעול הכלליות. קרנות פנסיה סגורות הן תוכניות פנסיה במימון ציבורי הפתוחות רק לעובדים מסוימים. בקרנות הפנסיה הפתוחות יש אפוטרופוס (תוכנית פנסיה) וללא הגבלות חברות.

דיווח ושקיפות זהירים נעשו חשובים יותר ויותר

מכיוון שההכנסות מהשקעות אלה צפויות לשלם 50-60% מההטבות הפנסיוניות המובטחות לעובדי ציבור ולגמלאים. בפרט, הבנת ההשפעה של תנודתיות השוק על תוכניות ציבוריות, ממשלות חסות שלהן ותקציביה היא חיונית עבור קובעי המדיניות ובעלי העניין.

זה קשה לבדיקה, מכיוון שקרנות מוסדיות רבות מפרסמות את תוצאות ההשקעה שלהן, אך אינדיבידואלים לא. מאמר זה משתמש בגישה לתביעות מותנות כדי להעריך את הפיזור להחזר הסיכון לגמלאים.

הסטטיסטיקה של קרנות הפנסיה שלנו משלבת נתונים ממערכות פנסיה שונות בכל מדינות אזור האירו ליצירת נתונים סטטיסטיים הרמוניים

קרנות פנסיה התואמות להגדרת ביטוח לאומי ייכללו, אך הן ייכללו גם בסטטיסטיקה אחרת, כגון חברות ביטוח וקרנות השקעה.

תוכנית הפנסיה הלאומית (NPS)

היא אחד ממוצרי הפנסיה המקובלים ביותר בהודו. הוא מאפשר לאנשים פרטיים העובדים במגזר הציבורי והפרטי להשקיע עם תשואות טובות בקרנות מניות בסיכון נמוך, בקרנות השקעה ובהשקעות אלטרנטיביות. השלטון המרכזי הציג את ה- NPS כחלק מיוזמת הביטוח הלאומי לאזרחי הודו.

השקעה בתכנית הפנסיה הלאומית (NPS) יכולה להעניק לך יתרון על פני תכניות הכנסה קבועה בכך שהיא מאפשרת לך לתבוע הקלות במס עד 2 ל"כ לפי סעיף 80 ג וסעיף 80 ג לחוק מס הכנסה 1961, תלוי בסוג בחשבון.

אם אתם מחפשים פנסיה פרטית בעלות נמוכה אצל ספק מבוסס

לפידליטי יש אחד המוצרים הטובים ביותר בשוק. Fidelity מדורגת בתוכניות הפנסיה שלה חמש מתוך חמש ומגיעה למקום הרביעי לזכות בדירוג חוויית הלקוח העצמאית שלנו, ומעניקה אותה בפרס כסף.

תוכן עניינים

פוסטים קשורים

דילוג לתוכן