וילנה עם ילדים

המוזיאונים הליטאים הקדישו בשנים האחרונות הרבה וכוחות להנגשת האוספים שלהם לילדים ולצעירים. ברצוני לתת לך סקירה כללית כיצד לבלות זמן טוב עם ילדים בבירת ליטא. בארמון רזדיוויל ברדווילו (rumu muzieju) נמצאים ציורים של אמנים אירופאים ורוסים.

יש כמה אטרקציות נהדרות לילדים לאהוב

אבל רק במוזיאון הצעצועים אתה צריך לשלם עבור כניסה לילדים מתחת לגיל שבע. באמצעות כרטיס וילנה תוכלו לקבל גישה כמעט לכל האטרקציות בעמוד זה. אם אינך מקבל כרטיס לילדיך, הם בחינם בתחבורה ציבורית ואתה להיט גדול.

טוב שיש מסעדות בשטחים הפתוחים והכיכרות הרבים של וילנה

מה שהופך את הארוחות לרגועות יותר. חדרים אלה הופכים אותו למקום מעולה לבלות בווילניוס, כך שילדיכם לא תמיד נדחסים לחלל הפנים. יש גם הרבה מקומות נהדרים שבהם אין לך הזדמנות להתעניין בפעילויות וילנה לילדים, כמו הפארקים, הפארקים והגנים הרבים בעיר. זוהי הזדמנות נהדרת לבקר בכמה מהמקומות הפופולאריים ביותר לילדים, שלא לדבר על כמה גנים ופארקים נהדרים להסתובב בהם. רשימת כל אלה שיש ללשכת התיירות בווילנסיוס זמינה גם באתר האינטרנט שלה.

האם ידעת שרבים מהדברים המהנים שאתה יכול לעשות עם ילדיך בווילנה, כמו מוזיאונים, פארקים וגנים, לא נמצאים ברשימה זו?

טיפול בילדים איכותי ואמין הוא ללא ספק השאלה הראשונה ששואלים אותה וקיבלתי בפורום זה. כתבתי על כך בפוסט הקודם שלי על החיים עם ילדים בווילנה, אבל לא אכנס לזה כאן.

ביום הראשון בווילנה

גשו למרכז המידע לתיירים ותפסו את הכרטיס האדום הבהיר "וילנה עם ילדים" והורידו אותו כאן. זה אחד הדברים הטובים ביותר שאתה יכול וחייב לעשות – חפש מקומות למשפחות עם ילדים בליטא, אבל זה חובה לכל משפחה עם ילד בליטא.

ניסע יחד לאזור בו גרים ילדינו ונבקר בשגרירות ארה"ב בווילנה

כדי להשיג אשרת ילדים. לאחר מכן נצא אל יעדנו, בירת וילנה, שם נפגוש עם נציגים דו לשוניים של הדלת הפתוחה. ברמה 2 יש מספר דברים לעשות בווילנה ובסביבתה, כמו מסעדות, חנויות, בתי קפה, מוזיאונים, גלריות אמנות ועוד.

בעיר העתיקה של וילנה יש כמה פארקים וגני שעשועים קטנים שעוזרים לפזר את האזור

לראות. יש גם משהו לילדים, שכן יש מבחר של צעצועי עץ וגלריה עם עבודות עץ. במרכז ההשכרה מגוון רחב של צעצועי ילדים, כמו בובות עץ, צעצועי ילדים וצעצועים אחרים. כמו כן, פתוח למבקרים המוזיאון להיסטוריה של הטבע, מוזיאון עם אוסף גדול של אמנות, ספרים, ציורים ועוד.

מטיילים שמבקרים בווילנה עם ילדים צריכים להיות מודעים לכך שחלק מהמוזיאונים יכולים להיות מטרידים למדי

במיוחד התצוגות במרתף, לכן יש לתכנן הליכה מהירה מאוד. הגלריה הלאומית לאמנות מציעה למבקרים הזדמנות להכיר את האמנות הליטאית המודרנית. לראות כמה עתיקות, להאזין למוזיקה קלאסית או לבקר במוזיאון להיסטוריה של הטבע, מוזיאון עם אוסף גדול של ספרים, ספרים וספרים אחרים.

כמרכז מרכזי במערב אירופה

שדה התעופה הציורי של וילנה נגיש בקלות, אך הוא מחובר גם למגוון מקומות ממזרח. כרגע אין רכבת ישירה מווילנה לוורשה, כך שאוטובוסים הם הדרך היחידה להגיע מווילנה לוורשה. בשל מיקומו, אוטובוסים הם הדרך הטובה ביותר להגיע למרכז ויל ניוס אם ברצונך להשתמש בתחבורה ציבורית. אבל אל תשכח לקחת את זה ליבשה, מכיוון שזו גם אלטרנטיבה מצוינת לנסוע ברכבת או באוטובוסים לחלקים אחרים של ליטא.

נראה שרוב המסלולים הללו מגיעים מאותו אזור בווילנה

המהווה יחד את מרכז התחבורה הראשי. חלקם עשויים לנסוע הלוך ושוב לווילנה ולהישאר באותה עיר עד להוצאת הדרכונים שלהם, אך כולם מחוברים באמצעות כביש מהיר. מרבית הטיסות מוויל ניוס נוחתות בשדה התעופה הבינלאומי ויל ניוס, הנמצא בסביבתה המיידית של העיר העתיקה, ומשם ניתן גם לנסוע ברכבת או באוטובוס.

תוכן עניינים

פוסטים קשורים

קורס הנהלת חשבונות מכללת IPC

פוסט זה בבלוג דן בקורס חשבונאות מכללת IPC, תוכנית מקיפה שנועדה לצייד את הסטודנטים בעקרונות חשבונאיים בסיסיים ומתקדמים. הקורס, הפונה למתחילים ולמקצוענים כאחד, מעניק הבנה

קרא עוד »
דילוג לתוכן