טיפול בנקע קרסול: איך כדאי לטפל בנקע בקרסול?

יצאתם לריצה, ופתאום הרגשתם כאב חד המגיע מהקרסול? ככל הנראה מדובר על נקע. נקע בקרסול הוא עניין שכיח מאוד, כזה שיכול לקרות לכל אחד מאיתנו. מספיקה תנועה אחת לא נכונה שעלולה להביא אתכם למצב של נקע. הכאבים הם לא נעימים, ויש כאלה שמגדירים אותם כבלתי נסבלים. אך בפועל חובה לדעת איך תוכלו להתמודד עם הנקע בצורה יעילה. הרי אם לא תטפלו בנקע כמו שצריך, המצב עלול לצאת מכלל שליטה. ד”ר ניב דריאנגל, מומחה לכירורגיה אורתופדית, יסביר לכם מה עושים במקרה של נקע באזור הקרסול.

מנוחה היא התרופה הכי טובה

הפתרון הכי טוב להפחית מהכאבים ולהביא להחלמה זה כמובן לנוח. מנוחה אפקטיבית מאוד על מנת לאפשר לאזור לחזור לקדמותו. מי שלא נח וממשיך לבצע פעילות כזאת או אחרת עלול לסכן את עצמו. לכן אם הרגשתם כאב חד באזור הקרסול – חובה עליכם לעצור את מה שאתם עושים. להניח את הרגל במקום שבו היא לא יכולה להיפגע, ולתת לכאבים לחלוף מעצמם תוך זמן מסוים.

משככי כאבים יפחיתו את הכאב

מי שלא מסוגל להכיל את הכאבים המגיעים ביחד עם נקע בקרסול יכול לקחת משככי כאבים. לכל אחד מתאים משכך כאבים אחר, וההשפעה על כל אדם היא גם השפעה שונה. משככי כאבים נועדו בין היתר על מנת לסייע לכם להתמודד עם כאבים בכל סדרי הגודל. כך שאם תיקחו כמות נכונה של משככי כאבים, תוכלו להפחית את הכאב. הוא אומנם לא יעלם, אך השיפור יהיה שיפור משמעותי.

הולכים לבדיקה אצל הרופא

על מנת שיהיה ניתן להבין את חומרת הפגיעה ישנו צורך להגיע אל הרופא. ד”ר ניב דריאנגל, מומחה לכירורגיה אורתופדית, ישמח להעניק לכם טיפול מקצועי. הרופא לרוב יבצע צילום לאזור הקרסול על מנת לאשר כי אכן מדובר על נקע. לאחר מכן יהיה אפשר להחליט איך הכי נכון לטפל בנקע הספציפי שיש לכם ברגל. לכל אחד הנקע יכול להיות שונה, ולכן גם שיטת הטיפול עשויה להשתנות בעקבות ההבדלים השונים.

תוכן עניינים

פוסטים קשורים

קורס הנהלת חשבונות מכללת IPC

פוסט זה בבלוג דן בקורס חשבונאות מכללת IPC, תוכנית מקיפה שנועדה לצייד את הסטודנטים בעקרונות חשבונאיים בסיסיים ומתקדמים. הקורס, הפונה למתחילים ולמקצוענים כאחד, מעניק הבנה

קרא עוד »
דילוג לתוכן