למה משתמשים בבוטוקס למיגרנה?

ספר לרופא כי קיבלת זריקת בוטוקס בארבעת החודשים האחרונים וכי אין מדובר בזריקת מיגרנה. אם אתה מקבל בוטוקס כטיפול במיגרנה, צפה לכ -30 זריקות המיועדות לאזור סביב המצח והצוואר שלך. יש לחזור על כל זריקה לא יאוחר מכל שלושה חודשים לאנשים הזקוקים לטיפולים אחרים בכאבי ראש וצריכים להימשך שבועיים לפחות במהלך מחזור הבוטוקס.

הבוטוקס מאושר למיגרנות כרוניות

כלומר כאבי ראש של 15 ימים או יותר בחודש. הוא מאושר גם לטיפול בסובלים מכאבי ראש במשך יותר מ -15 ימים בחודש או הסובלים ממיגרנה לפחות כל 8 ימים או יותר. אומרים כי בוטוקס למיגרנה מפחית את תדירות ימי המיגרנה בממוצע ב- 50 אחוזים בקרב אנשים הסובלים מכאבי ראש של 1.5 או יותר ביום או בחודש.

מאז 2010 אושרה בוטוקס

האחראית לדור מצח חלק בהוליווד, לשימוש במיגרנות כרוניות, וחולים רבים מדווחים על הצלחה. הוכח כטיפול יעיל להפחתת כאבים הקשורים למיגרנה. תופעות לוואי חמורות כוללות זריקות בוטוקס נדירות שיכולות למנוע כאבי ראש אצל מבוגרים הסובלים ממיגרנה כרונית.

בוטוקס פועל כטיפול מונע ומונע מהמוח שלך לקבל את אות המיגרנה הראשונית ואת הסיכון לכאבי ראש ריבאונד הקשורים לתרופות רבות דרך הפה

תופעות לוואי קלות כמו תרופות אחרות, זריקות בוטוקס למניעת כאבי ראש עלולות לגרום לתופעות לוואי קלות בקרב מבוגרים הסובלים ממיגרנה כרונית. בוטוקס, שאושר גם לטיפול במצבים אחרים מסוימים, יכול לגרום לתופעות לוואי אם משתמשים בו בצורה לא נכונה, אך הוא יכול למנוע כאבי ראש אצל מבוגרים עם מיגרנה כרונית מבלי לגרום לתופעות לוואי קלות או חמורות.

אם יש לך התקף מיגרנה כל 15 ימים עד חודש

הרופא שלך עשוי להציע בוטוקס כטיפול. שים לב שחברת הביטוח שלך רשאית לאשר את בוטוקס לטיפול במיגרנה הכרונית שלך רק אם ניסית לפחות שני טיפולים מונעים אחרים ואינך מגיב להם. בוטוקס אינו יעיל בטיפול במיגרנות לאחר הטיפול הראשון, וגם אם הוא פועל, הוא אינו קבוע.

בשנת 2010 אושר טיפול להפחתת קמטים עם בוטולינום טוקסין A

תרופה להזרקה, לטיפול במיגרנות על ידי ארה"ב. מנהל המזון והתרופות. זריקות בוטוקס אושרו לטיפול במיגרנה בקרב מבוגרים שאובחנו כסובלים ממיגרנה כרונית בני 18 ומעלה על ידי מנהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA). הם מהווים טיפול מוצלח לחולי מיגרנה כרוניים שכאבי ראשם אינם מגיבים לתרופות אחרות למיגרנה או סובלים מכאבי ראש חוזרים.

בוטוקס משמש כטיפול טיפולי במחלות רבות

כולל מניעת כאבי ראש. בוטוקס, קוסמטיקה המשמשת בעיקר למטרות אסתטיות מפחיתה קמטים, סרטן וקמטים במצח. מחקרים לא אישרו כי בוטוקס היא אמצעי טיפול יעיל למיגרנות אפיזודיות שיכולות להתרחש בין 14 לכמה ימים בחודש. למרות שהוא משמש בעיקר למטרות אסתטיות להקלת קמטים, ניתן להשתמש בבוטוקס גם לטיפול טיפולי במחלות רבות, כולל מניעת מיגרנה.

בשנת 2010

ה- FDA הכיר בבוטוקס כטיפול בטוח למיגרנות אם הוא מנוהל על ידי רופא מורשה. הנוירולוגית ד"ר קארי דאוני מהמרפאה הרפואית בפלורידה דנה ביתרונות הבוטוקס לחולי מיגרנה ומסבירה למה לצפות מטיפולי בוטוקס טיפוסיים. למרות שזריקות קוסמטיות נועדו להחליק קווים דקים וקמטים, התרופה משמשת בעיקר לבוטוקס עצמו, שהופך פופולרי יותר ויותר כטיפול במיגרנות כרוניות.

בעוד שרוב האנשים מקשרים את הבוטוקס ליכולתו להחליק את קמטי הפנים

הוא מאושר גם כטיפול יעיל למיגרנות. בעוד שבוטוקס (המכונה בוטוקס) אושר במשך יותר מעשור כטיפול במיגרנות כרוניות, מדע ה- AMF העומד מאחורי בוטוקס וכיצד הוא נלחם במיגרנות כרוניות הוא עדיין בגדר תעלומה. זהו אינו טיפול יעיל לסוגים אחרים של כאבי ראש כולל מיגרנות אפיזודיות (כאבי ראש הנמשכים פחות מ -15 ימים בחודש), כאבי ראש מתח או כאבי ראש מצרריים.

שני ניסויים קליניים שלב 3 (קדם 1 ו -2) השוו רעלן בוטולינום (בוטוקס)

נוירוטוקסין שהוכח כמפחית את מספר ומידת החומרה, עם פלסבו למניעת מיגרנה בקרב 1,384 חולים עם מיגרנה כרונית. שיעור התגובה עמד (כצפוי) על 65% לאחר 3 טיפולים עם רעלן או -בוטולינום A או בוטוקס בחולים עם כאבי ראש כרוניים. מחקר יחיד שפורסם ב- Cephalgia 2010 והתוצאות של כאבי ראש 2010 הראו ירידה משמעותית בכאבי הראש ליום (28 ליום) ושמונה עד תשעה ימים פחות של כאבי ראש לאחר 24 שבועות, כמו גם שיפור משמעותי באיכות החיים של קבוצת בוטוקס וקבוצת פלסבו.

האינדיקציה לבוטוקס (r)

היא תרופה מרשם שניתן להזריק למניעת כאבי ראש אצל מבוגרים הסובלים ממיגרנה כרונית (15 ימים או יותר בחודש) וכאבי ראש הנמשכים 4 שעות ויותר ביום אצל אנשים מעל גיל 18. של גיל. לדברי היצרן, אין מקרים חמורים של התפשטות או השפעות של רעלן באתר ההזרקה וניתן להשתמש בבוטוקס במינון המומלץ לטיפול במיגרנות כרוניות וניתן להשתמש בו גם מבחינה קוסמטית במינונים מומלצים לטיפול בקמטים שאושרו. לא ידוע אם בוטוקס במניעת כאבי ראש בטוח ויעיל בחולים עם מיגרנה (14 ימים או פחות כאבי ראש בחודש) ומיגרנות אפיזודיות.

כשראיתי את הזיכיון "עקרות בית אמיתיות" ויכולתי לעמוד בקצב הקרדשיאנס

ידעתי על תרופות להפחתת קמטים וידעתי שבוטוקס הוא טיפול מונע למיגרנות כרוניות. כאשר אנשים הסובלים ממיגרנה משתמשים בבוטוקס לטיפול בקמטים, לעתים קרובות הם אומרים לרופאיהם שכאבי ראש המיגרנה שלהם טובים יותר.

תוכן עניינים

פוסטים קשורים

קורס הנהלת חשבונות מכללת IPC

פוסט זה בבלוג דן בקורס חשבונאות מכללת IPC, תוכנית מקיפה שנועדה לצייד את הסטודנטים בעקרונות חשבונאיים בסיסיים ומתקדמים. הקורס, הפונה למתחילים ולמקצוענים כאחד, מעניק הבנה

קרא עוד »
דילוג לתוכן