מה לעשות עם מטבעות ישנים

מדריכי מחיר מטבעות מקוונים אינם קביעה אמיתית של הערך האמיתי של המטבעות שלך. הם מעט מעודכנים יותר מאשר מדריכים מודפסים, אך פחות מדויקים, פחות מעודכנים ופחות אמינים מהחברה או האדם המפרסם את המדריך המקוון. למרות שמדריכי מחירים מודפסים יכולים לתת לכם מושג כללי לגבי ערך המטבעות וערך מדויק ומדויק, אנו לא ממליצים להשתמש בהם.

סוחרי מטבעות צריכים לדעת את הגודל וההרכב הכולל של האוסף שלך על מנת לקבוע את הערך והזמן הפוטנציאליים הנדרשים להערכת האוסף שלך

מומלץ לבדוק את ערך המטבעות על ידי קבלת מדריך מחירים מודפס או מקוון מסוחר מטבעות בעל מוניטין. רוב הסוחרים יספקו מידע על המחיר מתוך הבנה כי לאחר בדיקה גופנית של המטבעות באוסף, יהיה צורך לבצע התאמות.
למידע נוסף בתחום של מטבעות וירטואלים ומה לעשות עם מטבעות ישנים עליך להעיף מבט ב- coinsfactor.co.il

על מנת להעמיד את עצמך בשוויון עם הסוחר, עליך לנהל משא ומתן על מכירת המטבע תוך הבנה מפורטת של ערך המטבע שלו. על ידי הבנת ערך המטבע שלך והקצאתו לקונה הנכון, אתה מקבל את המחיר הטוב ביותר למכירת המטבע.

המחיר שהסוחר מוכן לשלם לך כאשר אתה מוכר לו את המטבעות או הפתקים שלך. זהו המחיר שבו הסוחר מוכר לך את המטבע או השטר.

ערך הספר

הוא המחיר הקמעונאי הממוצע של סוחרים רבים למטבע או שטר מסוים; במילים אחרות, הממוצע שעבורו סוחר היה מוכר אותם. מחיר הנקודה משפיע על מטבעות נדירים, מטבעות אספנים נדירים למחצה וערכים נומיסמטים, אך הוא משפיע גם על מחיר המתכות. המחיר שבו סוחר מוכר מטבעות לסוחר אחר.

אם אתה רוצה למכור את האוסף כמה שיותר במחיר תחרותי

עדיף למכור אותו לסוחר מטבעות מקומי. אספנים תמיד מחפשים מטבעות להוסיף לאוספים שלהם וסביר יותר להרוויח ממכירת המטבעות שלך. חנויות בתי משכון אינן המקום למכור מטבעות נדירים או יקרי ערך, אך סביר להניח שתוכל לקבל מחיר נקודתי למתכת עצמה, שהיא סכום ריאלי המבוסס על הערך הנומיסמטי של החלקים או היצירות שאתה מוכר.

המודל העסקי דומה לזה של חנות משכנתא בכך שהוא מתגאה במחירים תחרותיים וקובע מחירים בהתאם למה שהוא יכול להשיג עבורם-המשמעות

היא שהם מנהלים עמכם משא ומתן על מחיר ברגע שהם רואים המטבע, והמחיר אינו משתנה אם אינך מפרט את הפריט בחנות מקוונת. מכירה ישירה קלה כמו שליחת המידע והתמונה של המטבעות שלך, והם יביאו לך מחיר. כמו בכל חנות מטבעות, אתה יכול לצפות למחירי מכירה נמוכים יותר ויותר בזכות הבעלים.

בתי מכירות פומביות העוסקים בפריטים נומיסמטים אינם רוצים מטבעות נפוצים שתופסים מקום

ולכן הם בוחרים דובדבן מהאוספים. דמי המוכר הם בדרך כלל 15 אחוזים משווי המכרז, וזה לא כדאי למטבעות עם ערך נמוך. הדבר הטוב ביותר שאתה יכול לעשות הוא להשיג מטבעות זהב בשווי של כמה אלפי יורו.

מכור לחברים אחרים בקהילת איסוף המטבעות שבהם אתה בטוח שהמטבעות שלך ילכו לבית טוב. כאשר אתה מוכר מטבעות לסוחרים אחרים, נסה לתת להם מרחב מרווח כדי להרוויח כסף ממה שהם קונים.

סוחרי מטבעות רציניים, מכירות פומביות של מטבעות ומדריכי מחירים ב- eBay הם נקודת מוצא מצוינת. מכירת מטבעות במחיר הטוב ביותר האפשרי יכולה להתבצע על פי השיטות המוכחות של איגוד אספני המטבעות.

על כל סוג של מטבע, מטיל, פריט אספן או נומיסמטיקה, תקבל יותר כסף אם תמכור את המטבע ללא שינוי. אם המטבע ניזוק, ערך מטבע האספנים הוא תכולת המתכת, כלומר כמות הזהב או הכסף במטבע בניכוי ערך הבסיס.
לעוד מידע על מטבעות קריפטו ומה לעשות עם מטבעות ישנים ניתן לגלוש לאתר bitish.co.il

הביקוש למטבע מסוים וכמה משקיעים ואספנים רוצים אותו משפיע על ערכו

אם נקנה מטבע נדיר אחד לאוסף שלם אולי לא היינו האדם הטוב ביותר למכור אותו. הדבר הגרוע ביותר שאתה יכול לעשות הוא לתת למוכר להגיד לך שאתה יכול למכור את המטבע, אך עליך לקבל הצעה הוגנת.

בתי מכירות פומביות מאפשרים לך לממש מחירים גבוהים יותר למטבעות בודדים

אך כאשר אתה מוכר אוסף גדול של מטבעות נדירים או יקרי ערך לסוחר מטבעות, זכור כי התשלום הסופי שלך יופחת בעקבות עמלות ועמלות של בית מכירות פומביות, אשר יכול להיות בטווח של 20%, כמו גם הזמן והעלות למשלוח המטבעות לבית המכירות הפומביות.

במיוחד בקופסאות איסוף התרומות צריכה להיות אינדיקציה לכך שהם מקבלים מטבעות ישנים ומעידים כי הדרך הקלה ביותר להיפטר מכמויות קטנות היא לשכב.

הנה מה שאתה צריך לדעת על כמה הם בעלי ערך של מטבעות ישנים ומה אתה יכול לעשות איתם

כדי למצוא ולמכור מטבעות נדירים שהם כסף ששווה כסף. תהליך חינוכי זה עשוי לקחת זמן עד להשלמתו, אך שווה יותר מכך להימאס בעת מכירת אוסף המטבעות שלך. אופן מכירת מטבעות כסף מתאר את ההפרדה והתמחור של מטבעות נדירים ואספנים, כיצד קובעים את ערך הכסף וכיצד מוצאים את הקונים הטובים ביותר.

הדבר האחרון שאתה רוצה לעשות

הוא לעבור על כל הריגמארול של אתר אינטרנט כדי לברר היכן ניתן למכור את המטבעות שלי בצורה הטובה ביותר. חיפוש אחר רישומים פעילים ב- eBay מראה שיש אנשים (רבים עם רקע נומיסמטי) שמקווים לקבל את המטבעות שלהם בחזרה.

תוכן עניינים

פוסטים קשורים

קורס הנהלת חשבונות מכללת IPC

פוסט זה בבלוג דן בקורס חשבונאות מכללת IPC, תוכנית מקיפה שנועדה לצייד את הסטודנטים בעקרונות חשבונאיים בסיסיים ומתקדמים. הקורס, הפונה למתחילים ולמקצוענים כאחד, מעניק הבנה

קרא עוד »
דילוג לתוכן