מה צריך לבדוק לפני שהולכים לעיסוי שבדי

כשמדובר בטיפול בעיסוי, אחד מסוגי העיסוי הטובים ביותר שתוכלו לקבל הוא עיסוי שוודי, והוא הבסיס לרוב טכניקות העיסוי האחרות. עיסוי שוודי מתקדם בהרבה מכל עיסוי מערבי אחר, כולל עיסויים בארצות הברית, קנדה, אוסטרליה, ניו זילנד, גרמניה, צרפת, איטליה, יפן, ספרד ומדינות רבות אחרות. כדי להבין את הטכניקות והשיטות של עיסוי שוודי, על המעסה להבין תחילה כמה ממטרות העיסוי השבדי. עיסוי שוודי הוא העיסוי הפופולרי ביותר בשבדיה וטכניקת העיסוי השנייה בפופולריות באירופה.

חשוב גם שהמטפל יידע את הלקוח כיצד מבצעים את העיסוי לפני תחילתו. נעשה שימוש בשמו של המטפל בעיסוי, שם המעסה ומספר העיסויים בהם תשתמשו.

אם אתם זקוקים לעיסוי רקמות עמוק, אם אתם סובלים מפציעת ספורט או אם אתם חוששים ותרצו לקבל טיפול, תוכלו להזמין עיסוי המותאם לצרכים שלכם. התייעץ עם המעסה בכל חשש או כאב במהלך עיסוי.

אם אתה יודע מה אתה רוצה ומוכן לבלות את כל הפגישה ברגל אחת בלבד, אמור למטפל בעיסוי. אתה יכול לתקשר עם המטפל כדי להתאים את העיסוי שלך לצרכים הספציפיים שלך.

לפני שאתה מגיע לשולחן

חשוב לדבר עם המעסה שלך על הסיבה שאתה שם ומה אתה מקווה להשיג מהטיפול. פשוט הסבירו מה הניע אתכם להזמין את התור שלכם, ואתם לא צריכים להרגיש שאתם צריכים לבקש עיסוי שוודי או עיסוי רקמות עמוק בפרט. בהגעה 10-15 דקות לפני העיסוי יש לך אפשרות למלא שאלון בריאות לפני שתחליט על עיסוי. לפני שתתחיל בטיפול בעיסוי, מנהל העיסוי שלך צריך לשאול אותך כמה שאלות לגבי בריאותך, סוג העיסוי שאתה רוצה וכוונותיך לפגישה.

אם אתה צריך להשתין במהלך העיסוי

הודע למעסה שלך, אבל בצפון אמריקה אתה לא צריך לדאוג שהיא תבוא אליך. עליה לדפוק ולשאול אותך אם אתה מוכן לפני שאתה נכנס לחדר עיסויים, ולפני תחילת העיסויים ללכת לשירותים הוא אידיאלי. אם הלקוח מקבל עיסוי גוף מלא, כדאי להוריד את הבגדים, ואז על המטפל לעיסוי לקבל מושג טוב על האזור בו יבצע את העיסוי. היא צריכה להיות עם הידיים על פני העור ולא על הגוף.

למרות שהם מאומנים לעזור לגוף

מעסים אינם יכולים לקרוא את דעתך. אז אתה לא צריך להיות מופתע אם הם משתנים הטכניקה שלהם בהתאם להתנהגות ותגובת השרירים שלך תחת פיקוחך. אם אתה חושב שתיהנה משילוב, שוחח עם המטפל בעיסוי שלך כדי למצוא את העיסוי המושלם עבורך. תוכלו לציין בדיוק מה אתם מחפשים בעיסוי שוודי (עיסוי רקמות עמוק), אך עדיף לומר לפקיד הקבלה שאתם מעדיפים את סוג עיסוי הלחץ שהמטפל יעניק לכם בעת קביעת התור. גם אם הלקוח בדרך כלל רק רוצה להירגע, הוא צריך לשקול עיסוי עם עיסוי לחץ או עיסוי רקמות עמוק או אפילו עיסוי גוף מלא.

מטפל מורשה של ספא דיי ספא יחדור עמוק לגופך בשילוב של עיסוי רקמות עמוק ותנועות לישה, ממש כמו עיסוי מסורתי, וישלב גם לחץ גבוה. הוא יבצע את העיסוי השוודי בטכניקות זהות למטפל בעיסוי רגיל, אך עם סוג אחר של עיסוי.

אם אתה רוצה לעבוד עמוק יותר ולהפעיל לחץ רב יותר

כדי להיפטר מכאבי שרירים כרוניים, עדיף להזמין עיסוי רקמות עמוק, סוג של עיסוי שוודי. אם אתה מעוניין בעבודה עמוקה וכבר אינך יכול לעמוד בלחץ, כמו עיסוי מסורתי בכדי להקל על כאבי שרירים כרוניים, אולי עדיף להזמין עיסוי רקמות עמוק יותר, שהוא עיסוי שוודי והולך עמוק יותר מעיסוי רגיל בלחץ גבוה .

עיסוי רקמות עמוק דומה לעיסוי שוודי

אך מתחיל הרבה יותר עמוק מעיסוי רגיל בלחץ גבוה, מכיוון שהמטפל רוצה לחמם את השרירים בשמן חם ובתנועת החלקה ארוכה. מטפלים בעיסוי ישתמשו במרפקיהם ובזרועותיהם כדי להגיע לשכבות שרירים עמוקות.

למרות שבץ מוחי מרגיש כמו עיסוי שוודי, עיסוי רקמות עמוק הוא גרסה חזקה יותר של עיסוי שוודי ועדיף על עיסוי שוודי. זה לא אומר בהכרח שהם מועילים לכל הנושאים השונים, אבל הם שונים מספיק כדי להמליץ עליהם.

אם אינך מצליח ללכת למעסה מספר פעמים בשבוע

ישנן טכניקות עיסוי בהן תוכל להשתמש בבית, כך שהטיפול שאתה רואה יכול להיות שמור עבורך. אם יש לך שאלות לגבי איזה עיסוי מתאים לך, שוחח עם רופא לפני שאתה מזמין עיסוי שוודי. שאל את הרופא או המעסה המורשה, מכיוון שזה ייתן לך את ההזדמנות הטובה ביותר לברר אם העיסוי התאילנדי שלך יכול להפיק תועלת מכך.

תוכן עניינים

פוסטים קשורים

דילוג לתוכן