מצעי כותנה מצרית 500 חוטים

אנו מפתחים מגוון מצעים מפוארים לכמה מהמלונות הטובים בעולם. החל מאפשרויות סבירות ועד יוקרה ממדרגה ראשונה, תוכלו למצוא מבחר רחב של מצעים איכותיים לבחירה. כל החלקים זמינים א -לה -קארט, כך שתוכל ליצור את ערכת המצעים האולטימטיבית שלך מתוך מבחר סטנדרטי של סדינים שטוחים, סדינים מצוידים וכריות.

הסדינים מתאימים על המזרן בעובי 1.7 אינץ 'ותפורים על ארבעה צדדים עם פינות אלסטיות, כך שאין התאמה חסינה. השמיכה מכוסה פתח בסגנון מעטפה וקשורה להידוק. הסדינים וכריות הציוד מצוידים בצנרת בקצוות למראה אלגנטי.

אם אתה מחפש מצעים סופר רכים, תרצה לקנות ערכת כותנה מצרית. השילוב של כותנה איכותית, בד רך וספירת חוטים גבוהה מבטיח שהסדינים שלך רכים. הסדינים בסט זה עשויים 100% כותנה באיכות מצרית ומוצקים, רכים ועמידים.

כאשר אתה קונה מצעים מכותנה מצרית רכה ומשיי

אתה בהחלט צריך לדעת איזה גודל אתה צריך לפני שתתחיל. בניגוד לדעה הרווחת, סט מצעים מכותנה מצרית לא ישפיע על החיסכון שלך. ערכת מצעי הכותנה המצרית של Comma Home היא רק דוגמה אחת לקולקציית מיטות המספקת חומרים באיכות גבוהה לא רק במחיר מדבקה משתלם.

האיכות הגבוהה של החומר מצדיקה את מחיר הפרמיה של סדינים יוקרתיים

וספקים אחרים מסמנים לעתים קרובות בכזב את מצעיהם ככותנה מצרית על מנת למשוך לקוחות. הדבר נכון במיוחד לגבי עלים מצריים, שיכולים להיות יקרים מאוד ולעלות עד 500 $. בנוסף למחיר של מצעי כותנה מצרית איכותיים, סילק סנו מספקת את המצעים ללא תשלום בכל מקום במחוזות ארצות הברית וקנדה הצמודים.

למרות שכותנה היא הסיב הטוב ביותר לסדינים, לא כל הכותנה מיוצרת אותו דבר. למעשה, מחקרים הראו כי עד 90 אחוזים ממוצרי מיטת כותנה באיכות גבוהה אינם מסומנים בכותרת.

אנשים מעדיפים את התחושה החדה והקלה יותר של סדינים מכותנה מצרית עם בדי Percale

בעוד שאנשים מחפשים תחושה נוחה יותר ופחות היווצרות קמטים מעדיפים בדי סאטן. בד העלה נקבע על פי ההפטה, הרכות והעמידות של הבד, שמתרופף עם הזמן ושובר חוט. מי שמחפש צבע עשיר שיתאים לעיצוב חדר השינה שלו, מעדיף כותנה ממוסרת כיוון שהיא מכילה צבע לצבע עמוק יותר ומתפוגגת בעת הכביסה, אך מצעים מכותנה מצרית הם השקעה יקרה ובחירת סגנון נצחית ללא קשר למגמות.

ככל שאתה משתמש יותר חוטים לאינץ 'מרובע, הבד הופך למשיי, עמיד וצפוף יותר. בעת רכישת מיטה מותאמת, וודא שהיא אלסטית מסביב ואין לה פינות.

יש לחקור מספרי חוטים בין 600 ל -800

כדי לוודא שהספירה נכונה ולא מוגזמת. שהייה בטווח של 600 עד 800 מבטיחה יריעה רכה ושופעת. מצד שני, ניתן לייצר יריעות יקרות יותר עם מספר חוטים עד 400 על ידי הוספת חתיכות חוט קצרות ודקות יותר לחתיכות הארוכות יותר וספירת חוטי החוט, לא החוט עצמו.

יש לקחת בחשבון כמה דברים לפני שאתה קונה יד. הקפד לקנות עלה מיצרן מהימן המציע מדיניות החזרה אחידה ואחריות על העלה.

תגלו שהמצעים שלכם מחזיקים מעמד זמן רב יותר כאשר אתם מבלים אותם לייבוש

לימודי שינה מאפשרים ללקוחות לישון עם סדינים למשך פרק זמן מסוים כדי להבטיח שהם פועלים כראוי. האורך הנוסף שומר על איכות הנשימה הרכה שכותנה אוהבת ועושה את החוט חזק יותר מסיבים אחרים; מצעי ערימה ארוכה הם השקעה טובה שתיראה אופנתית לשנים הבאות.

ערכת גיליונות סאטן קטיפה עם כותנה מצרית פיניזון 400 בעלת תחושה רכה ותמורה רבה למחיר

ואנחנו אוהבים את זה כי יש לה שולי קפלים שמוסיפים איכות מלון למצעים שלך. סט זה עשוי סיבי כותנה מצריים חד שכרית ובעל ספירת חוטים של 400 והוא ארוג באריגת סאטן. מצויד בסט סדינים מצוידים, סדין שטוח וזוג ציפות, זו הדרך המושלמת לצייד את מיטת האורחים שלכם במצעים רכים ומנמנמים.

הם מיועדים למזרנים עבים עד לעומק של 15 אינץ 'וזמינים בארבעה גדלים. סט סדיני הכותנה של קווין האוס מציע מגוון דוגמאות לבחירה ליצירת סדינים מכותנה מצרית סופר רכה שנראים ומרגישים טוב.

תוכן עניינים

פוסטים קשורים

דילוג לתוכן