מצעי כותנה מצרית 500 חוט

נאמן למה שכבר הזכרתי, ניתן להשתמש בחוטים עדינים יותר לייצור בדים עם מספר חוטים גבוה יותר. ספירת חוטים גבוהה, מארג סאטן, מארג ריבועי פרקל, וספירת חוטים 400-500 הן אפשרויות טובות.

זה באמת תלוי בהעדפות שלך – 250-300 ספירת חוטים עלי פרקל הם יפים ופריכים, 600-1000 ספירת חוטים סאטן רך ומשיי. קיימים גם סדינים רכים עם ספירת חוטים תחתונה, אך עבור ספים רבים ההבדל בין ספירת חוטים נמוכה לנמוך הוא סחיר.

בד העלה נקבע על ידי התחושה

הרכות והעמידות של הבד, הנרפים עם הזמן מבלי לשבור את החוטים. היצרנים מחשבים את מספר החוטים על ידי הוספת עיוות אנכי וחוטי אריגה אופקיים לאינץ 'מרובע של בד. אתה יכול לראות איך הבד עשוי מהבד האמיתי אם יש לך מספר קטן של חוטים בידיים שלך.

הקדשנו מאות שעות בבדיקה ושינה של עשרות ערכות מיטות כותנה

ומניסיון אנו יודעים כי היצרנים מכפילים את מספר החוטים כדי לגרום למצעים שלהם להיראות יוקרתיים יותר. מצד שני, הסדינים היקרים ביותר עם מספר חוטים עד 400 מיוצרים על ידי הוספת חתיכות חוט קצרות ודקות יותר לחתיכות ארוכות יותר וספירת חוטי החוט, ולא החוט עצמו. לוחות מתקדמים משיגים ספירת חוטים בתום לב של 400 על ידי שימוש בחוטים עדינים מאוד.

כשדיברנו עם חמישה מומחים ביצירה זו

כולם הסכימו שספירת החוטים היא אינדיקטור חשוב לאיכות העלה, אך תמיד צריך לחשוד כאשר המספרים גבוהים או נמוכים מדי. ישנם הרבה גורמים אחרים, כגון סוג הכותנה של הסדין החשובים גם בבחירת סט לבוש רך. רבים מהמומחים שאנו מראיינים מאמינים כי הפאנלים הטובים ביותר – אלה שמרגישים רכים ונלבשים היטב לאחר שנים של שימוש וכביסה – כוללים ספירת חוטים בין 200 ל -600, תלוי אם הם פרקל או סאטן.

בבדיקה במעבדות בד, קשה לדעת אם עלה עשוי מפימה. היצרנים מתייגים את הפאנלים שלהם כפנלים מכותנה של פימה, אך הם יכולים להיות גם פימה של 30%.

יש לנו ספיני 1000 ספירה קיסריים עשויים סאטן בבית וסדינים יפהפיים של 250 ספירה עשויים פרקלה אורגנית על הסירה

והם פריכים ומגניבים. אותו דבר קורה עם מצעים בלגיים, אך רובם מיוצאים לסין לייצור מצעים. אנו משתמשים בחוטים עשויים סיבי כותנה 100% בבד סאטן יפה.

אנו מפתחים מגוון מצעים מפוארים לכמה מהמלונות הטובים בעולם

ערכת סדיני הכותנה המצרית של קומה ביתית היא דוגמה לאוסף מיטות המספק לא רק חומרים באיכות גבוהה במחיר מדבקה משתלם. כל סדין וכרית ציפית עשויים מכותנה ארוכת בסיס עם אריגת פרקל חלקה וספירת חוטים קלה של 270.

מי שמחפש צבע עשיר שתואם את עיצוב חדר השינה שלהם עשוי להעדיף כותנה מרצרית מכיוון שהיא מכילה צבע צבע עמוק יותר ונמוג בעת הכביסה

אך מצעי כותנה מצריים יקרים מכדי להשקיע בבחירות ובטרנדים נצחיים. בנוסף למחיר מצעי הכותנה המצרית האיכותית הללו, סילק שלג מספק אותם ללא תשלום בכל מקום במחוזות הגבול בארה"ב ובקנדה.

כבד טבעי

כותנה היא בחירה בטוחה עבור אנשים עם הזעה מתונה. בדקנו 825 של התקליטים הנמכרים ביותר בכל החומרים והארוגים. לוחות הפרקל עם מספר חוטים בינוני (200-350) היו הכי מגניבים, אך שתיים מהלוחות המגניבים ביותר שמצאנו בבדיקות מקיפות לא נפלו בקטגוריה זו.

לדוגמא, עלה ה"קליל קליל "שלנו הוא עלה הבמבוק הרך ביותר שבדקנו. למידע נוסף על לוחות במבוק עשויים משטח, חומר תאית מצמחים ועצים.

מכיוון שכותנה מגדלת בעמק סן חואקין

החוט מסתובב בג'ורג'יה והבד נשזר, נחתך ותפור בקרולינה. האורך הנוסף מאפשר לספוג כותנה בסיסית ארוכה במיוחד (סיבי כותנה באורך של 3 עד 8 אינץ ') לחוט עמיד בשכבה אחת הניתן לאריגה לבדים רכים ומשובחים.

אורך הסיבים מתואר כדרך קלה לבדוק אם עלה עשוי מכותנה סופימה

בקניית מיטה מצויד, וודא שהיא אלסטית מסביב ואין לה פינות. מזרן עמוק יותר דורש סדין מצויד עם כיסים עמוקים יותר ממזרן רגיל, במיוחד אם אתם משתמשים בציפוי טופרים או בציפוי כרית.

מיוצר מ 100% כותנה באיכות מצרית

סט היריעות המוצק הזה הוא רך ועמיד. ערכת סדיני הכותנה המצרית של סמטת הטווס מציעה רכות יוצאת דופן ווילונות צמודים הודות לארוג הסאטן שלה ולתחושת המשי הפרקלה. ספירת החוטים של 500 אינה מעניקה לו משקל מורגש, ובזכות הרכב הכותנה הנושם והארוך שלו, הוא ישן טוב גם באקלים הכי קריר.
עבור עוד פרטים מורחבים בנושא של מצעי כותנה מצרית 500 חוט באפשרותך לבדוק כאן: kingofpuh.co.il

זה נבחר ביד ולא במכונה

כדי להפחית שבירה במהלך הייצור, מה שעוזר לשמור על האיכות ברמה גבוהה. החומר קיבל חותם זהב מוכר מטעם עמותת כותנה של מצרים. מקור הכותנה היה נושא לוהט לאחרונה, כאשר וולמארט וטארגט הורידו מוצרים מוולספון הודו בע"מ על רקע האשמות כי החברה תויגה בטעות את מצעי הכותנה המצרית.

תוכן עניינים

פוסטים קשורים

דילוג לתוכן