ניתוח קטרקט בלייזר – מה חובה לדעת על הניתוח?

ניתוח קטרקט בלייזר מיועד עבור אנשים הסובלים ממחלת קטרקט. המחלה הזאת היא מחלה המאופיינת בעכירות של עדשת העין. המצב התקין הוא מצב שבו העדשה של העין צלולה ונקייה, כזאת המאפשרת לראות בצורה ברורה. המחלה הזאת גורמת לאנשים הסובלים ממנה לראות פחות טוב בהשוואה לאנשים אחרים. מהסיבה הזאת בדיוק ישנו צורך לבצע ניתוח קטרקט בלייזר. אך מה חובה לדעת לפני שמבצעים ניתוח שכזה באזור כל כך רגיש? ד"ר ירון פינקלמן רופא עיניים מומחה יעמוד לרשותכם ויענה לכם על כל השאלות החשובות. כך תוכלו לבצע את הניתוח עצמו ללא כל בעיה וללא לבטים בכלל.

מתי צריך לבצע ניתוח קטרקט?

האמת היא שאין זמן ספציפי שבו מומלץ לבצע את הניתוח הספציפי הזה. הדעה הרווחת היא שברגע שהמגבלה הרפואית משבשת את שגרת החיים ישנו צורך לבצע את הניתוח. יש כאלה שמספרים כי כבר בתחילת הדרך הם הרגישו הגבלות מסוימות, ולכן הם היו מוכרחים לבצע את הניתוח. כך שאם אתם מרגישים שהקטרקט מגביל את שגרת החיים שלכם, זה בהחלט הזמן לעשות את הניתוח.

מה עושים במסגרת הניתוח?

ההליך הרפואי נשמע אומנם מסובך, אך בזכות הלייזר הוא הפך להיות הליך פשוט וקל. במסגרת ההליך הרפואי מחליפים את העדשה העכורה בעדשה חדשה ותקינה. כזאת שתאפשר לאותו מטופל שמבצע את הניתוח לראות הכל כמו שצריך. מי שמבצע את הניתוח הזה כך מספר ד"ר ירון פינקלמן יכול לראות בצורה כמעט מושלמת. כל המגבלות שהיו קיימות עד לאותה נקודה פשוט נעלמות.

מהי תקופת ההחלמה מהניתוח?

מכיוון שמדובר על ניתוח לייזר תקופת ההחלמה יחסית קצרה בהשוואה לתקופת החלמה מניתוחים אחרים. רוב המטופלים מצליחים לחזור לשגרה תוך מספר ימים אחרי הניתוח. אך בתוך 7-10 ימים כבר לא אמורים להרגיש אף מגבלה שהגיעה כתוצאה מהניתוח. המצב יחזור להיות כפי שהוא היה בעבר, רק שהפעם הראייה תשתפר באופן משמעותי. כל מי שסובל מקטרקט בעיניים חייב לשקול בחיוב לבצע את הניתוח הזה על מנת לפתוח דף חדש.

תוכן עניינים

פוסטים קשורים

דילוג לתוכן