סרטון תלת מימד הסברתי

במאמר זה יצרתי רשימה של 20 סרטוני הסברה תלת מימד מונפשים שתוכלו להשתמש בהם כהשראה לסרטון ההסבר הבא שלכם. בו אני רוצה להדגיש כמה מהם נהדרים להסתכל ובהחלט עובדים למוצר או לפיתרון שהם מייצגים.

סוגים אלה של סרטוני הסברה בתלת מימד מגיעים בכל הצורות והגדלים

החל משקופיות מצגת פשוטות עם אנימציות וכלה בעיצובי פיוז'ן מתוחכמים. יש המשתמשים בסרטוני הסברה מונפשים מכיוון שהם דורשים הפקה בקנה מידה גדול, ואחרים משתמשים בהם למטרות שלהם, כמו למשל סרטון מצגת לאירוע או סרטון על מוצר או פיתרון. הם משתמשים בסרטון הסברה מונפש מכיוון שהם משתמשים באנימציות תלת מימד ומכיוון שהוא אינו מצריך הפקות משוכללות.

לא תמיד אתה צריך להפיק סרטון מסוג זה

אך אם אתה מתכנן פרסומת לקהל גדול, שקול סרטון אנימציה תלת ממדי. אם יש לכם זמן ומעט ניסיון טכני, תוכלו ליצור סרטון הסבר עם מגוון כלי אנימציה וכלים כמו כלי האנימציה של Salsify. אתה לא צריך הרבה מומחיות כדי לעבוד עם פלטפורמות אלה, מכיוון שיש להם מגוון רחב של כלים עבור מורים מונפשים וסרטוני אנימציה. עם זאת, אם ברצונך לנקוט גישה מתקדמת יותר למצגות מונפשות ולסרטוני הסברה, ערכת הכלים אנימציה של DNAMEDIA מציעה הרבה אופציות ומשאבי אנימציה נהדרים.

אפשרות נוספת לסרטון הסברה תלת  מימד

היא להשתמש במגוון סוגים שונים של כלי אנימציה תלת מימדיים, כגון כלי ההנפשה Salsify. ישנן הרבה אפשרויות נהדרות לסרטוני אנימציה ביוטיוב, אך אחת האפשרויות היוקרתיות יותר שנותנות מראה מתוחכם יותר ומראה הרבה יותר מציאותי היא אנימציה תלת ממדית. כדי לגרום לסרטון ההסבר שלך להראות משכנע ומושך יותר, אתה יכול לנסות לשלב סגנונות אנימציה שונים, כמו גם ערכות צבעים ומרקמים שונים.

אם אתה צריך להסביר איך זה עובד ולספר סיפור, אתה יכול לעשות זאת עם סרטון הסבר של תמונה נעה שנראה נהדר. אתה יכול גם להשתמש בסרטון אנימציה חינוכי על ידי הוספת מסגרות מפתח כך שהאנימציה שלך תהיה חלקה וטבעית.

תוכלו ללמוד עוד על מבנה הווידיאו ההסברתי הקלאסי כאן

אך זה עדיין אחד ההבדלים החשובים ביותר. על ידי בחירת תבנית מוכנה עם גרפיקה ותווים והוספת טקסט מדיה, תוכלו ליצור סרטון הסבר עם יכולות אנימציה. אתה יכול לדבר על בעיות הלקוחות שלך ונקודות כאב בתלת מימד, להציג את המוצר שלך בתלת ממד ואז להמשיך ליתרונות ולדרוש פעולה. כדי ליצור את סרטון ההסבר שלך, אנו יכולים להקליט ראש דיבור במצלמת האינטרנט שלך ולהוסיף סרטון ראש שיחה. לזה.

הזמן הממוצע ליצירת סרטון דו-ממדי

הוא שלושה שבועות, ואילו הפקת וידאו בתלת-ממד אורכת כשמונה עד עשרה שבועות. אנו מביאים אולפן שמסוגל ליצור אנימציות באיכות גבוהה. סרטון ההסבר המונפש יכול להתעדכן לסרטון פעולה חי בכדי להביא יותר יצירתיות למושג הסרטון.

למרבה המזל

אנימטורים ומעצבים יודעים לחשוב מחוץ לקופסה כדי ליצור סרטי הסבר מדהימים עבור לקוחותיהם. רצינו פעולה חיה תלת ממדית וידיאו עם סיפור סופר מרגש והזדמן לנו לעשות זאת בעזרת סטודיו האנימציה Live Action Explainer. בסרטון הסבר מונפש הוא משיג את אותה מטרה להסביר מוצר או שירות, אבל הוא עושה את זה בדיוק כמו אנשים אמיתיים. אתה ד לא צריך סיפורים מרגשים כדי להנפיש את הדמויות בסרטון, אלא סיפור פשוט עם מידה נכונה של פירוט וסיפור טוב.

כדי ליצור דמות מרגשת וסיפור עלילה משכנע, השתמשנו בשילוב של אנימציה תלת מימדית, לייב אקשן וטכניקות אנימציה חי.

לפני מספר שנים היה עניין רב בסרטוני הסבר על לוח לבן מונפש

אך מגמה שגוברת לאחרונה היא שילוב של לייב אקשן, תנועה וגרפיקה. Sparkol VideoScribe מאפשר ליצור הסברים וסרטוני וידיאו מונפשים ביד. Pow – Toon הייתה הדרך הנכונה לעשות זאת, מכיוון שאם אתה מכין סרטון הסבר מונפש, יש לך חווית אנימציה ואתה רוצה לעשות זאת בתקציב. הוא כולל ייצוג מונפש תלת ממדי של הדמות הראשית, סיפור קצר והקדמה קצרה לסיפור.

היכולת ליצור מודל מוצר מציאותי מייחדת מיד את הסרטון הזה מהמתחרים שלו מבחינת סגנון

הטקסט התלת ממדי בסרטון נוצר בצורה כזו שכולם ישכחו את העולם האמיתי ויניחו שזה היה בעולם אמיתי שמכיל אנשים אמיתיים ודברים אמיתיים. כאשר אתה יוצר סרטון אודות מוצר, כגון מוצר חדש או אתר של חברה, בדרך כלל סרטון אנימציה תלת מימד הוא הבחירה המועדפת.

 

תוכן עניינים

פוסטים קשורים

קורס הנהלת חשבונות מכללת IPC

פוסט זה בבלוג דן בקורס חשבונאות מכללת IPC, תוכנית מקיפה שנועדה לצייד את הסטודנטים בעקרונות חשבונאיים בסיסיים ומתקדמים. הקורס, הפונה למתחילים ולמקצוענים כאחד, מעניק הבנה

קרא עוד »
דילוג לתוכן