עורך דין טוב

לינדר ולויט מודים כי מקצוע עריכת הדין השתנה באופן המקשה על היותו עורך דין טוב וגם אדם טוב. נראה שלעורכי הדין יש כישורים ובעיות ייחודיים רבים שהם מעריכים. העלאת השאלה כיצד לעמוד בדרישות של חיים לגיטימיים ביושרה ובמקצועיות היא תרגיל שימושי.

כשהתכוננתי לבחינה התחלתי לחשוב על השנים בהן עבדתי כעורך דין לענייני משפחה, כיועץ ניהול וכעורכת דין במשרד עורכי דין.

אל תלך שולל מהנהלים הצורמים הנפוצים בטלוויזיה

הרוב המכריע של עורכי הדין מקדיש זמן רב יותר לכתיבה מאשר לטיעון בעל פה. בנוסף ליכולת לנתח את מה שהלקוח אומר להם ולעקוב אחר עדויות מורכבות של עדים, על עורכי הדין להיות בעלי כישורי שמיעה טובים.

לעורך דין טוב יש הקשבה טובה ויכולת לנתח מצב

כדי לקבל את המקרה החזק ביותר, על עורך דין להבין את כל ההיבטים בתיק ולהסתכל עליו מכל הזוויות. עורך דין טוב חייב להיות מסוגל להקשיב היטב על מנת לעקוב אחר הצהרות מורכבות או עדויות מומחים.

עורכי דין ועורכי דין מלווים לעיתים קרובות בכישורי ניהול (אנשים ואלה העובדים בשלווה ובמהירות) וכישורי מנהיגות (כישורי מנהיגות נחוצים

כדי שעורכי דין ועורכי דין יצליחו). סנגור ותומך גדול חייבים להיות בעלי איכות ויכולת להקשיב; אנשים נוטים להתבטא כאשר הם מפתחים את היכולת להקשיב לאחרים. אדם שחסר מנהיגות ככזה הופך לעורך דין או לעורך דין.

תקשורת מבססת את בניית התיק והצגת טיעונים משכנעים, המאפיינים עורך דין מצליח. מוח משכיל ונטייה חמלה אינם מועילים ללא כישורי תקשורת יעילים.

לימוד ופרקטיקה של משפטים מחייבים לכלול מידע רב. עורכי הדין חייבים להיות מאזינים חריפים, החל ברישום דאגותיו של לקוח וכלה במציאת חולשות בטיעונים סותרים בעדות.

עורך דין טוב הוא אם כן מיומנות הדורשת יכולת לחקור, לנתח ולהבין כמויות גדולות של מידע. על עורך הדין שלך לזקק מידע זה להצהרות ברורות והגיוניות בעניינך.

היכולת לחקור תסייע לעורך הדין שלך לפתח מקרה חזק יותר

אם עורך הדין שלך קצר בזמן או מוגבל, עליו להשתמש בכישורי המחקר שלו כדי למקסם את זמנם. תוכל ליצור רשת ולבנות את רשת עורכי הדין שלך בפקולטה למשפטים, וזה חשוב אם תחליט ללכת בדרכו של המטפל.

אם אתה עובד במשרד עורכי דין שבו אתה אחראי על הבאת לקוחות חדשים לשוק

משרד עורכי הדין ירגיש יותר בנוח אם אתה מתחבר בחיי היומיום שלך עם אנשים ואורחות חיים שונים (אל תקרא אלה חסרי תועלת אירועי רשת "חסרי תועלת") וככל שתצליח יותר כעורך דין. אחד המאפיינים החשובים ביותר שעורך דין טוב צריך שיהיה על מנת להצליח במקצועו הוא שאתה צפוי להקדיש חלק מיומך לחשיפת עובדות מסוימות הקשורות לטיעוניך המועילים ללקוחותיך. אם אתה עורך דין מצליח שאוהב להתווכח ולדון עם אנשים, במיוחד עם טובים, זה מראה שאתה בדרך הנכונה.

היכולת לשכנע יכולה להיות מכריעה לא רק בהצגת תיק, אלא גם בשכנוע בית המשפט ולקוחך לתפקיד. לכן, אם אתה רוצה להיחשב כעורך דין טוב, עליך להתחיל להכשיר את כוח השכנוע שלך.

אם הנושאים המשפטיים שלך מורכבים ועולים כסף רב

אולי לא תרצה לנסות לעשות את כל העניין בלי עורך דין. יתכן שתוכל למצוא עורך דין שמוכן לסייע לך כיועץ משפטי ולעזור לך להתגבש ככל האפשר לפני שתפנה לייעוץ משפטי רשמי במידת הצורך. עם זאת, לא תמיד קל למצוא עורך דין טוב שיעזור לך בבעיה הספציפית שלך.

אל תצפה למצוא עורך דין טוב רק על ידי חיפוש בספר הטלפונים או קריאת מודעות. כשאתה מוצא אדם יחיד שיגן על התיק שלך, זה יכול להרגיש מעט מוחץ. התמקדות במיומנויות הנכונות יכולה לעזור לכם למצוא עורך דין המתאים לתפקיד.

דייוויד פרימן

עורך דין ראשי ב- Fryman PC, מצא כי עורכי דין שיכולים להתמודד עם סוגיות משפטיות מורכבות מתאימים לצוות שלו. למרות שתגובות אלו עשויות להיראות במבט ראשון שונות, האמת היא שהן מכסות מיומנויות ותכונות רכות המגדירות אותנו כבני אדם, בדיוק כפי שהן מגדירות אותנו כעורכי דין.

אם אנו חושבים על עורכי דין כמופרדים מאנשים, אתה יכול להיות עורך דין טוב ואדם נורא, אך עורך דין איום הוא עדיין אדם טוב.

למען האמת, ייתכן שלא התכונות הן שהופכות עורך דין טוב לעורך דין נהדר. להלן חמישה מאפיינים שגורמים לעורך דין להתבלט מכל השאר. טיפוח תכונות אלה מציע הזדמנות להבין טוב יותר את הבעיה ולהציע פתרונות יעילים.

תוכן עניינים

פוסטים קשורים

דילוג לתוכן