קורסים דיגיטליים בחינם

תרגילים מעשיים מבטיחים שהמושגים הבסיסיים של שיווק דיגיטלי יהיו פרופורציונליים לחוויית הלמידה, משאירים אותך בקווים ישרים ונותנים לך כלים וביטחון ליישם אותו. אתה יכול לעבוד בקצב שלך וליישם את כישורי הלמידה שלך באמצעות חידונים ותרגילים אינטראקטיביים.

קורסים של שיווק דיגיטלי בחינם

אם תחפש בגוגל קורסים לשיווק דיגיטלי תמצא הרבה קורסים המכסים תחומים שונים של שיווק דיגיטלי. לדוגמה, ישנם קורסים המתמקדים בקידום אתרים ושיווק במדיה חברתית, אך הם אינם נותנים לך תמונה מלאה של ערוצי השיווק הדיגיטליים. מסיבה זו, כדאי להקדיש את הזמן לחפש קורסים שיספקו לך ידע עבודה חשוב וכלים שיעזרו לך להתקדם בקריירה שלך.

הקורסים הטובים ביותר יעזרו לך לבנות את הכישורים הדרושים לך כדי להפוך למשווק דיגיטלי מצליח ולהגדיל את הקריירה שלך. בקורס זה תלמדו הכל על סיפורי סיפורים, יצירת תוכן, הקדשה מחדש וקידום וכל מה שקשור בבניית מנוע שיווק תוכן שיגביר את העסק והקריירה שלכם ברשת. הוא גם יסביר כאשר הדברים מצטברים ויעזור לך ליישם רעיונות אלה כדי להפוך למשווק יעיל.

<a title="שיווק קורסים דיגיטליים בחינם" href="https://www.studx.co.il/join-us/">שיווק קורסים דיגיטליים בחינם.

איך עובד תהליך הלמידה?

התלמידים לומדים שיטות עבודה מומלצות בתחום השיווק המקוון תוך שימוש בכלים העדכניים ביותר, יישום אסטרטגיות שיווק דיגיטאלי ופרסום בפלטפורמות מדיה חברתית בקורס מקוון זה בחינם לשיווק דיגיטלי. היופי שבחבילת הקורס לשיווק דיגיטלי זה שהיא מכילה את כל מה שאתה צריך לדעת כדי להפוך למומחית לשיווק דיגיטלי והקורסים מועברים על ידי אנשי מקצוע העובדים בתעשייה בארגונים גדולים. התעודה בקורס עסקים אלקטרוניים מעניקה לסטודנטים המבינים בשיווק דיגיטלי את הכישורים הדרושים להם כדי לטפס בסולם התאגידי לתפקידי מנהיגות.

קורסים דיגיטליים בחינם

אליסון מציעה קורסי שיווק דיגיטליים מקוונים בחינם לאנשים בכל רמות המיומנות. קורס שיווק דיגיטלי מקוון חינם זה מוצע על ידי אחת האוניברסיטאות המובילות בסקוטלנד, EDX. אם יש לך חברות ב- LinkedIn Premium, תוכל להשתתף בקורס זה בחינם, אך רוב המשווקים נרשמים לתכנית ניסיון כדי לגשת לקורסים תמורת תשלום בחודש.

מסלולי למידה בקורסי שיווק

נוצרו מסלולי למידה מיוחדים הכוללים קורסים ב- SEO, Google Analytics, שיווק תוכן, יצירת לידים, פריצת צמיחה ועוד. קורסי ותעודות למידה של LinkedIn משפרים את כישוריך ומובילים את הידע שלך לשלב הבא. הם זמינים בקטגוריות שונות, כגון עסקים, פיתוח אישי, יזמות, עיצוב, טכנולוגיה וקורסים מקוונים.

אתה יכול להשתתף בקורסים ותעודות מקוונות בחינם בהודו, ארה"ב ובעולם לנושאים שלעיל-מחשבים, למידה מעמיקה, הסמכת IT, למידת מכונה, דיבור בפומבי, פיננסים, ראיית חשבון, שיווק, מכירות ועוד. קורסים ותעודות מקוונות בחינם. בנוסף, Google מספקת אישורים מקצועיים לאחר סיום בחינות הסמכה ייחודיות. אתה עשוי גם להיות מעוניין להשתתף בקורסי השיווק הטובים ביותר בפייסבוק. 

רשימת קורסים חינמיים

ריכזנו רשימה של הקורסים החינמיים האהובים עלינו שתוכל להתחיל היום. בחרנו קורסים בחינם שנבחרו ברשימה זו המכסים מגוון רחב של נושאים, כולל שיווק, יזמות, מדיה חברתית ופרודוקטיביות. PhotographyCourses היא חנות חד פעמית לכל סוגי צילום. אתה יכול להתחיל בקורס למתחילים בחינם אם תרצה, או שתוכל לבחור משהו ספציפי יותר כדי לתת לך קצת ניסיון.

Oka-y הוא הקורס המקוון החינמי האחרון ברשימה שלנו ושואף להיות אחד מערוצי השיווק היעילים ביותר לשיווק בדוא"ל. קורס זה ילמד כיצד להימנע מטעויות שיווק בדוא"ל הנפוצות ביותר, לבנות משפך שיווקי, להגדיל את רשימת הדוא"ל שלך ועוד ועוד. קורס זה מושלם למתחילים בעולם שיווק הדוא"ל.

נלמד על קידום אתרים, בלוגים, דפי נחיתה, טיפוח לידים, ניתוח המרות ודיווח-כל אלה מתמזגים ויוצרים אסטרטגיה שיווקית נכנסת מודרנית.

למה בכלל ללמוד שיווק מקוון?

קורס שיווק מקוון חינם זה מושלם עבור מנהלי מדיה חברתית ומשווקים שרוצים לשים את המדע מאחורי שיטות התוכן שלהם. קופירבלוגר מספקת ייעוץ מצוין בנושא שיווק דיגיטלי כבר למעלה מ -16 שנים, וקורס זה יוצר את אותה הגישה המשכנעת והבלתי הגיונית כמו שאר תוכנו. קורס מקוון זה, המסופר על ידי פרופסור והסופר הנמכר ביותר ג'ונה ברגר מאוניברסיטת פנסילבניה, יסייע לפתור את התעלומה מדוע רעיונות ומוצרים מסוימים הופכים פופולריים ואחרים לא.

הקמת נכסי נדל"ן דיגיטלי מניב בשיטת וובספוט.

ייעול תהליכים בעזרת שיווק דיגיטלי

הם פיתחו סדרה של קורסים בחינם להכשרת משתמשי OptinMonster בנושאי שיווק בדוא"ל ואופטימיזציית המרות על ידי למידת טיפים וטריקים חדשים לנושא הרצוי, אתה צובר ידע מעמיק כיצד להשתמש בתוכנת HubSpot לטובתך ולשלב אותו עם כישורי שיווק דיגיטליים חדשים לגמרי. למרות ש- OptinMonsters Digital Academy אינה מספקת קורסים בנושאי שיווק דיגיטלי, כדאי לבחון האם אתה מנהל תנועה באתר או שאתה צריך המרה לאחר ההמרה כדי ללמוד מקורסים חינמיים אלה.

קורס השיווק החינמי של גוגל Google

במהלך 8 השנים האחרונות השתתפו יותר מ- 100,000 איש מיותר ממאה מדינות באתר השיווק המקוון של Google. זהו קורס מקוון הכולל מודולים המכסים כל דבר, החל מבוא ועד שיווק דיגיטלי ועד שיווק במנועי חיפוש, פרסום במנועי חיפוש, פרסום ברשת המדיה, מובייל, ניתוח חברתי ווידאו. זהו אחד הקורסים המקיפים ביותר למתחילים. למד כיצד לברר אילו מונחים הלקוחות שלך מחפשים וכיצד ליצור תוכן מקוון שסביר יותר שהוא ידורג בתוצאות החיפוש של Google.

תוכן עניינים

פוסטים קשורים

דילוג לתוכן