מדוע כל כך חשוב לעסקים קטנים לקבל חסויות של Google?

תוכן אינטרנט הוא הכרחי לכל עסק. זה עוזר לאנשים למצוא אותך ולהבין מה החברה שלך עושה. עם זאת, האינטרנט מלא במיליוני עסקים אחרים המתחרים על תשומת הלב בדפי תוצאות מנועי החיפוש (SERP).

על מנת להיכנס לעמוד הראשון של תוצאות החיפוש של גוגל, אתה צריך שיהיה לך אתר מותאם היטב עם תוכן איכותי. אבל זה יכול להיות מאוד יקר ולאורך זמן.

כאן נכנס לתמונה קידום ממומן של גוגל.

קידום ממומן בגוגל הוא שירות חינמי המאפשר לך לפרסם את האתר או האפליקציה שלך בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש של Google למשך עד שלושה חודשים בכל פעם ללא דרישה מינימלית לרכישה.

זוהי דרך מצוינת לעסקים קטנים שאינם יכולים להרשות לעצמם שירותי קידום אתרים או שאין להם זמן ומשאבים לבצע אופטימיזציה של האתר שלהם בעצמם כדי להגיע לעמוד הראשון של SERPs מבלי לבזבז כסף רב בכלל!

הקדמה – למה אתה צריך להתחיל עם מסע פרסום בגוגל אדוורדס

Google AdWords היא דרך חסכונית להגיע ללקוחות. זוהי גם דרך מצוינת לוודא שהעסק שלך נמצא בתוצאות החיפוש.

השלב הראשון בפתיחת מסע פרסום ב-AdWords הוא החלטה על התקציב ואסטרטגיית הצעות המחיר שלך. תוכל גם ליצור מסע פרסום שממקד לאזורים, שפות או מכשירים ספציפיים.

Google AdWords היא אחת הדרכים הטובות ביותר לקדם את העסק שלך באינטרנט. לפלטפורמה זו מגוון אפשרויות פרסום שניתן להתאים לצרכים שלכם. על ידי בחירה נכונה של קמפיין פרסום, תוכלו להשיג יותר לקוחות בפחות זמן ובעלות נמוכה יותר.

5 אסטרטגיות להגדלת הסיכויים לקבל חסות של Google

גוגל הוא אחד ממנועי החיפוש הנפוצים ביותר בעולם והוא מדרג אתרים לפי הרלוונטיות שלהם למונח החיפוש.

הקידום הממומן לעסקים קטנים הוא תוכנית של גוגל שעוזרת לעסקים להגדיל את החשיפה והחשיפה המקוונת שלהם. מאמר זה יעזור לך להבין איך אתה יכול להגדיל את הסיכויים שלך לקבל חסות על ידי גוגל.

ראשית, עליך לוודא שהאתר שלך מותאם לנייד ובעל דירוג דף גבוה. לאחר מכן, שימו לב לתוכן, לעיצוב ולפונקציונליות של האתר שלכם. שלישית, ודא שלאתר שלך יש תוכן מקורי כך שהוא ייחודי מאתרים אחרים. רביעית, בצע אופטימיזציה לאתר שלך לחיפושים הקשורים למה שאתה מוכר או מציע שירותים על מנת להגדיל את התנועה האורגנית בדפי התוצאות של מנוע החיפוש של Google (SERP). חמישית, השתמש במילות מפתח הקשורות למה שאתה מוכר או מציע שירותים כדי לקבל דירוג גבוה יותר ב-SERPs.

טעויות נפוצות שכדאי להימנע מהן כשאתה מבקש חסות מגוגל

לגוגל יש מגוון שירותי פרסום ושיווק. לדוגמה, גוגל אדוורדס הוא שירות תשלום לפי קליק המאפשר לעסקים להפנות תנועה לאתר או לדף הנחיתה שלהם.

חסות היא דרך נוספת עבור עסקים קטנים לקבל חשיפה בפלטפורמה של גוגל. עם זאת, בעלי עסקים רבים עושים טעויות כשהם מבקשים חסות מגוגל.

מאמר זה יספק לכם כמה טעויות נפוצות שעושים עסקים קטנים כאשר מבקשים חסות מגוגל וכיצד תוכלו להימנע מהן כדי שהבקשה שלכם תהיה מוצלחת יותר.

גוגל הוא אחד ממנועי החיפוש הפופולריים בעולם. זה מהווה כ-90% מכלל החיפושים באינטרנט. המשמעות היא שאם יש לך עסק קטן, הנוכחות המקוונת שלך תהיה תלויה במידה רבה באלגוריתם של גוגל ובדירוג שלו.

כדי לעזור לעסקים קטנים עם הנוכחות המקוונת שלהם, גוגל מציעה שני סוגים של אפשרויות פרסום: בתשלום וממומן. מודעות ממומנות הן מודעות המופיעות בחלק העליון או בצד ימין של דף תוצאות החיפוש של גוגל ומודגשות ברקע צהוב ותווית "ממומן".

בחירה לאילו מכשירים לכוון ̶ נייד מול שולחן עבודה מול טאבלט מול סמארטפון

ישנם מכשירים שונים המשמשים לגישה לאינטרנט. נייד, שולחני, טאבלט וסמארטפון הם חלק מהפופולריים שבהם. כאשר מדובר בשיווק עסק, חשוב לדעת איזה מכשיר יתאים ביותר לקהל היעד וכיצד לקדם את התוכן שלכם בצורה יעילה באותו מכשיר.

מאמר זה ידריך אותך בתהליך הבחירה לאילו מכשירים למקד בעת ביצוע קידום ממומן בגוגל לעסק קטן.

זה גם יספק מידע כיצד תוכל לוודא שהתוכן שלך מותאם לכל המכשירים הללו.

מכשירים ניידים הם הדרך הפופולרית ביותר לגישה לאינטרנט.

מכשירים ניידים הם דרך מצוינת להגיע ללקוחות שלך תוך כדי תנועה.

כדי להגיע ללקוחות שלך שמשתמשים במכשירים ניידים, עליך למקד אותם בחיפוש ובמודעות של Google.

מיקוד למשתמשים ניידים היא אחת הדרכים הטובות ביותר להשיג יותר לקוחות ולהגדיל את העסק שלך.

מכשירי טאבלט הופכים פופולריים יותר ממחשבים שולחניים במדינות מסוימות, אך הם עדיין לא מספקים חוויה טובה כמו מחשב נייד או סמארטפון.

טאבלטים הם בחירה טובה לעסקים שיש להם תוכן שקשה לסמארטפונים או לטלפונים ניידים להציג אותו בצורה טובה.

טאבלטים יכולים לשמש לקריאת מאמרים ארוכים ולצפייה בסרטונים, מה שהופך אותם למעולים עבור חברות מדיה כמו נטפליקס והולו.
למידע בתחום של פרסום ממומן בגוגל יש לגשת לאתר bemarketing.co.il