שליחויות בין עירוניות במחירים מוזלים

סיורי החזון העירוניים בשיקגו נועדו לסייע לסטודנטים ללמוד על התרבות בעיר הפנימית ועל מחלקת התרבות. טיולים אלה כוללים היכרות עם אחינו ואחיותינו בכנסיות היספניות ואפרו -אמריקאיות, שכונות וחסרי בית, מעורבות בפרויקטים שכונתיים ועוד. בכל מסע יש לנו את האפשרות להקשיב וללמוד את רצון אלוהים לכנסייתו ולהזדמן לשרת ולשתף את התקווה של ישוע המשיח וממלכתו.

בית הספר לרוק של המשרד העירוני קיים

כדי לחלוק את החוויות שלנו מלב המשימה העירונית. מסע הפיתוח הקהילתי בשיקגו נועד לסייע לתלמידים ללמוד כיצד הנוצרים יכולים לחיות את הבשורה בהקשר של עיר פנימית. המשימה העירונית העירונית מספקת הכשרה להעצמת מנהיגים להעיד על רחמי החיים באמצעות מעורבות קהילתית המובילה להכרזה של ישו בשכונה.

אנו מאמינים כי סוג זה של טבילה

הוא האימון הטוב ביותר שאנו יכולים להציע. בית הספר רוק לעניינים עירוניים למד ולמד בעבודה כשגדלנו מתוכנית איגרוף זעירה לנוער לשירות קהילתי מלא. אנו רוצים להעביר את לקחי שנות רכישתנו וציודם של מי שרוצה להגיע לערים הפנימיות האמריקאיות.

אנו מעודדים מועמדים לתמוך בחזון הכנסיות לשכונות העיר הפנימית ורוצים להכשיר סטודנטים להפוך לכמרים ומיסיונרים בעיר

במטרה לתמוך בהם במשרד לאחר סיום הלימודים. אנו מספקים מארחים מאומנים המכירים את השכונה ומנהלים את הלוגיסטיקה כך שתוכלו לשרת את התלמידים שלכם. התלמידים מבלים זמן רב בשירות רבים ממשרדי ופעילויות Rock Outreach שאנו מציעים בשכונה.

סוג זה של תמיכה חזקה בכנסייה

הוא אידיאלי, אך לא הכרחי. באופן כללי, אתה יכול לצאת למסע מיסיונרי דתי עם מישהו מהכנסייה שלך או מחברים אחרים בקהילה שלך. מארגני הכנסייה מארגנים את המסעות הללו מכיוון שהם משמשים לשילוב בני האמונה, במיוחד צעירים.

אם אינך רוצה ללכת לכנסייה שלך ויהיה לך יותר ברירה

תוכל להצטרף למסע שליחות דתי עם כנסיה אחרת בקרבתך. מסעות מיסיונרים דתיים מתייחסים לחוויותיהם של מתנדבים דתיים בקהילות שגויות. אתה יכול לחפש הזדמנויות באמצעות משימות משימות ללא מטרות רווח, אזוריות ולאומיות.
לפרטים נוספים בנושא של tview.co.il באפשרותך לבדוק ב- tview.co.il

חופשות ערים

הנקראות גם טבילה עירונית, מתמקדות בשיתוף החדשות הטובות ושירות העניים. מסעות מיסיונריות הם דתיים מכיוון שהם נעשים בשם כנסייה או קבוצה של קבוצות דתיות וכוללים דברים כמו תפילה קבוצתית וקהילה המבדילים אותם מצורות אחרות של מסעות מרצון. ברוב המקרים, אנשים במדינה המארחת אינם נוהגים מרצון באמונת המסע המיסיונרי.

משימת חלוץ מתמקדת בבניית כנסיות באזורים חדשים ובהגעה לאנשים חדשים

משרד הילדים של AMG בפרו 2-10- מאי לעבוד עם ילדים כדי לחלוק את אהבתו של ישוע המשיח בצורה מעשית ולהביא את הבשורה לחיים באמצעות שיר ודרמה. משרד כללי קונגו – 29 ביולי 10 לשרת מיסיונרים, משפחות, בתי חולים וילדים בפרויקטים של בנייה.

אם פעם השתתפת בסמינר סוף שבוע לסטודנטים

אתה יודע שהקהילה יוצרת. הכנסייה הנוצרית של יוניון אווניו מאכלסת את העיר מיסיון פונדק משלה לאורך כל השנה, חלל מיוחד בכנסיית העיר שלה המיועד ליותר מ -20 אנשים שמגיעים מעבודות מיסיונריות בעיר או מקבוצות בדרכם דרך סנט לואיס לעסוק במשימה במצוקה. (כגון פורט סטורם). קבוצות מוזמנות להישאר במשך השבוע או סוף השבוע.

אם אתה מרגיש שאלוהים קרא לך לשליחות בארצות הברית לחלוק את הבשורה עם אנשים בכל רחבי הארץ

אז זה דורש הרבה עבודה ותכנון כדי למצוא את המסע המיסיונרי הנכון. בין אם הורים ובין אם מנהיגי נוער המעודדים צעיר לנסוע, אנו רוצים לעזור להם לבצע את העבודה הטובה ביותר. אנו יוצרים משאבים מדי שנה כגון פוסטרים, סרטונים ורשימות של שיטות מומלצות כדי לסייע למנהיגי נוער לתקשר עם סטודנטים על הטיול הקרוב שלהם.

ארגון פסטורלי זה רוצה לעבוד איתך בארצות הברית לתפארת האל

צוותים וארגונים העובדים עם כנסיות ומיסיונרים רואים בעולם כולו אוהב ופולחן לאלוהים. זה נתפס כמציאות בארה"ב כאשר צוותים מרכיבים טיולי קיץ לסטודנטים שרוצים לדעת יותר על שליחות ושירות בין תרבותי.

למידע נוסף על משימת הגבול העולמי והתמחותה לחץ כאן

צוותים רבים במשימות שליחות נכנסים לשותפויות עם כנסיות מקומיות כדי להגיע לקהילות שלהם וליזום שירותים חדשים המותאמים לצרכי האזור שלהם. אם יש לך יותר מקבוצת שליחות אחת לנשים בכנסייה שלך, תוכל לשכור צוות תכנון על ידי לחיצה כאן כדי למצוא דוגמה לצוות תכנון לנשים בשליחות.

צוותי תכנון לנשים מקומיות יסייעו לך באירועים, פרויקטים ותיאום פעילויות לקבוצה שלך. ב- YouthWorks, אנו מתארים את הגדולים, הקטנים ואת אלה שמעולם לא ידעתם על קיומם.

כאשר אנו שומעים על תלמיד או כנסייה מסוימים המתקשים להגיע למסע שליחות בשל אילוצים כלכליים אנו מנסים כמיטב יכולתנו לעבוד איתם כדי למצוא פתרון.

תוכן עניינים

פוסטים קשורים

דילוג לתוכן