זה לא בהכרח קשור לנעילה, אך מפתח חילוף חסר יכול להצביע על כך שמישהו ניסה לפרוץ לביתך, וזה קרה ללא עקבות אם לא בדקת את חלקי החילוף שלך.

אם המפתחות שלך תקועים במנעול שבור

יש לך כמה אפשרויות כאשר הגיע הזמן להתקשר לשירות מנעולן בשרון אם הוא מרעננה ואם מכפר סבא. כך או כך, אם יש מכונית נעולה ומישהו פתח את הדלת ללא מפתח, עליך לחקור. אם ברצונך להסיר, לפגוע או לפרוץ את המנעול, התקשר תחילה לשירות המפתחות.

שירות מנעולן ברעננה יכול לפתוח את המנעול שלך מבלי לפגוע בו, ורוב שירותי המפתח משתמשים בשיטות לא הרסניות כדי לפתוח את הדלת ולהיכנס לנכס כדי להבטיח כי המנעול ולא הדלת ניזוקו.

אם אתה ננעל מחוץ לביתך והמפתח היחיד שעבד נשבר הגיע הזמן להתקשר לשירות מנעולן להסרת החלקים השבורים

אך לא לפתיחת הדלת. שיחה לשירות המנעולן ברעננה היא הדרך הטובה ביותר להיכנס למשרד, לבית או לרכב מבלי לקבל מפתח שבור במנעול. לדוגמא, אם אתה מנסה להסיר מפתח מהמנעול בעצמך, רצוי לחפש נפח מפתחות ברעננה או כפר סבא, מכיוון שאתה עלול להיתקע במצב שבו מישהו אחר שבר את המפתח.

שירות מנעולן מכפר סבא יכול לסייע לך במפתחות

מנעולים ומנעולי דלתות בבית, בדירה או במשרד שלך באמצעות שירות מנעולן בכפר סבא שאושר על ידי איגוד המנעולנים המאסטר. שירות מפתח שאושר על ידי משרד החירות יכול לעזור לפתוח ולפתוח דלתות מבלי לפגוע במנעול הדלת שלך וניתן להשתמש בו ללא הרס. אם המנעול נשבר, יהיה עליך להחליף את המפתח שלך ושירות המפתחות יחליף את סוג המפתח אם הוא נשבר.

לאחר שהוא שולף את המפתח מהמנעול

שירות מפתחות יוצר מפתח חדש לפתיחת הדלת הנעולה. ברגע שהדלת נפתחת, שירות המפתחות חותך את המפתח החדש ביד, בהתאמה למנעול שלך. כאשר הדלת נפתחת, מצא את המפתח הנכון הנעול למנעול והכן מפתח נוסף ביד.

על ידי הפעלה נכונה של המנעול עם המפתח הנכון, אתה יכול למנוע מהמפתח לשבור את המנעול. אם תאלץ את המפתח לסובב את המנעול, מנגנון הנעילה ייפגע עוד יותר ויישבר.

לא מומלץ להשאיר מפתח פגום במנעול, מכיוון שהדבר עלול לגרום לנזק קבוע במנעול שלך. סביר להניח שתדחוף את שברי המפתח השבור לתוך המנעול, מה שיגרום נזק רב יותר ויהיה קשה יותר למצוא אותם.

הטריק בשיטה זו הוא להחזיק את המנעול כל כך ארוך עד שהכבידה מושכת את המפתח השבור פנימה. זו לא אשמתך שהמפתח פרץ מהמנעול, אך קשה להסיר אותו, מה מובן מאליו שאסור להתניע את הרכב עם המפתח השבור.
עבור עוד מידע על מנעולן שפורץ מנעולים מומלץ לבדוק ב-

אם אין לך את הכלים או הנטייה אפילו לנסות להסיר מפתח שבור ממנעול

אתה זקוק לשירותיו של שירות מנעולן בכפר סבא ומוסמך, כנה ובמחיר סביר בכפר סבא. לא תוכל להשתמש בשיטה הפשוטה של בחירת מנעולים למתחילים כדי לבחור את המנעול שלך, לכן אנו ממליצים לך לשכור שירות מפתחות שיכול לבצע את הבחירה הנכונה ואינו פוגע במנעול שלך. אם אתה רוצה להיות מנעולן רכב רשמי, חברת שירות מפתח זו תספק לך את ההכשרה והכלים הדרושים כדי להתחיל בפתרון בעיות עם מנעולי רכב.

שירות מנעולן מקצועי עומד לרשותכם 24 שעות ביממה בכפר סבא

7 ימים בשבוע כדי לפתור כל מנעול, דלת או בעיות אבטחה. אם אתה משאיר את המפתחות שלך במכונית נעולה ללא סיבה אחרת מאשר שאין לך גישה לרכב שלך, מנעולי מכוניות מתמחים לעזור לך לפרוץ את מנעולי הרכב שלך.

מנעול לרכב יכול לא רק לפתוח מכונית נעולה

אלא גם ליצור מפתח חדש, להסיר את המפתח השבור מהמנעול ולהחליף את המנעול על דלת הרכב וכל מערכת ההצתה כולה. ניתן גם להסיר מפתח שבור, לשכפל או להחליף מפתח, ובמצבים מסוימים להחליף את כל הנעילה ומתג ההצתה. לשירות המנעולן מכפר סבא המקומי שלך יש כלים למנעולי בית פשוטים, לוחות גישה, מנעולים דיגיטליים אחרים ומפתחות חכמים לרכבים.

בקש משירות מנעולן מרעננה מקצועי לבדוק את המנעול והאבטחה שלך לאחר פריצה

אם מנעול הדלת שלך מקולקל או פגום, שירות מנעולן ברעננה אמור להיות מסוגל לפתוח את הדלת ולספר לך כיצד להחליף את המנעול השבור שלך ויכול, במידת הצורך, לסייע לך בחידוש המנעול.

זכור כי שיטות DIY להסרת מפתחות ומנעולים פגומים צפויים לקחת יותר זמן בכל הנוגע לאיסוף החומרים

ההדרכה והיישומים הדרושים. שירות מפתחות מקצועי יכול בדרך כלל להשיג או לנעול מפתח שבור תוך דקות או פחות. שירותי מנעולנות רבים כגון שירותי כספת ונעילת אזור זמינים 24 שעות ביממה, כך שתוכל להגיע לביתך בכל עת של היום.

אם אתה מנסה להסיר טבעת מפתח שבורה ממנעול, רצוי לרסס חומר סיכה לתוך חור המנעול שבו נמצאת טבעת המפתח. אם אתה שומר את המנעול שלך משומן, הסיכוי להיתקע המפתח שלך ולשבר את מנגנון הנעילה מצטמצם.

אם אתה רוצה לקנות מחלץ מפתחות שבור

הייתי מזהיר אותך מפני רכישת כלי לקטוף מנעולים המגיע במערך וריאציות מיותרות. לדוגמה, אם אתה נועל את המפתחות שלך ברכב ומישהו מנסה לפרוץ ולהתקשר לשירות המפתחות, המשטרה לא תאמין לסיפור שלך. עלות פריצת דלת הדירה יכולה להסתכם במהירות, כולל רכישת מנעול חדש, מפתח חדש ומפתח חדש.