איך לבחור קסדת שטח לאופנוע

קסדות פנים מלאות מספקות את הכיסוי הרב ביותר של הראש והצוואר ונחשבות לסוג הקסדה הבטוחה ביותר של קסדת אופנוע להגן עליך מפני פגיעות אפשריות. קסדת פנים מלאה מספקת הגנה לסנטר ולעצם הלסת. קסדות פנים מלאות הן הבחירה המגוונת ביותר לרוכבים, ללא קשר לאיזה סגנון אופנוע אתה רוכב או היכן אתה רוכב עליהן.

קסדת הפנים המלאה

קסדת הפנים המלאה המודולרית מכסה את הראש והסנטר ומגן פלסטיק מגן על העיניים.

זהו הדגם הבטוח ביותר מכיוון שהוא מגן על כל הראש. קסדת הפנים הפתוחה או קסדת שלושה רבעים מגינה על הצדדים וחלקו העליון של הראש על ידי חיבור עם רצועות.

קסדה בעלת מגן מתיחת פנים מלאה פופולרית לרכיבה עם מטריה התומכת בזרימת האוויר. הוא מציע הגנה נוספת בהשוואה לקסדת פנים פתוחה טהורה ופופולרי בקרב רוכבים מסוימים.

רוב קסדות האופנועים סגלגלות או עגולות ניטרליות בעלות פרופיל פנימי שנראה כמו הראש מלפנים לאחור. כל אחד מעצב את צורת ראשו קצת אחרת, ולכן ישנן קסדות בצורות ובסגנונות שונים, כאשר אליפסים עגולים ואליפס ביניים הם הספלים הנפוצים והארוכים פחות. אם הראש שלך באמצע השולחן או סגלגל, כנראה שכן ואתה יכול לבחור את הקסדה שאתה אוהב, אבל רוב הקסדות מיועדות לרוכב הממוצע.

התאמה מושלמת לראש שלכם

אם יש לך צורת ראש אליפסה ארוכה או עגולה עגולה עליך להסתכל כיצד מעוצבת הקסדה, מה שמביא אותנו לנקודה הבאה בה אנו מקבלים את הקסדה הטובה ביותר-דע היכן לקנות אותה. באתר לכל קסדה, תוכל לציין איזה סוג ודגם של קסדה מתאימים לצורות ראש שונות.

הסוד למצוא קסדה שתואמת את הגודל שלך הוא להתאים את צורת הראש שלך. יצרני קסדות אופנועים מציעים שולחנות בגדלים שונים עבור הקסדות שלהם, כך שעליך להשוות את גודל הקסדה שלך לגודל המותגים. השווה את גודל הראש שלך למידות מסוימות של יצרני קסדות האופנוע כדי למצוא התאמה.

לאחר קביעת סוג הקסדה המועדפת עליך

השלב הבא הוא לקבוע את צורת הראש שלך. מדידת הראש היא הדבר החשוב ביותר לפני שמנסים קסדת אופנוע בחנות מקומית או עם חבר. זה נותן לך מדריך לגודל הדרוש כדי לנסות קסדה, למשוך את פתח הקסדה כך שיתאים לה, לתפוס אותה ולנסות להזיז את הראש מצד אחד לשני (יהיה לך לחץ לקבל את הקסדה התאמה נכונה) – קסדה לא מתאימה אינה נושא בטיחותי, אינה נוחה ויכולה לאהוב את ההבדל בין אופנועים לארוז הכל.

התאמת הקסדה גם לכיס שלכם

קסדות לאופנועים עלולות לעלות ביוקר ולכן חשוב לקנות את אחת המתאימה לתקציב שלך, לראש שלך, לסגנון הרכיבה שלך ולביטחון העצמי שלך. מדריך הרוכשים לקסדות אופנועים של מוטוספורט, נועד לסייע לכם למצוא את הקסדה המתאימה לכם – בין אם אתם רוכבים מנוסים המעוניינים לשדרג או להחליף קסדה קיימת ובין אם אתם רק מתחילים. לפני שמחליטים איזו קסדת אופנוע מתאימה ביותר לסגנון הרכיבה שלכם, חשוב גם למצוא כזו שעומדת בתקני בטיחות לקסדות אופנוע.

בחירה וקניית קסדה פועלים יחד להגנה על הראש במקרה של פגיעה. הקפד לנסות את הקסדה לפני הקנייה כדי לוודא שהיא מתאימה לצורת הראש שלך ומספקת הגנה נוספת לעיניים אם אתה מתכנן לחבוש אותה כציוד הגנה נוסף.

בדיקת בטיחות חשובה

הקסדה חייבת להתאים על הראש כל כך טוב שהיא לא זזה, גם אם אתה מניד את הראש קדימה ואחורה על אופנוע. אם הקסדה נעה יותר מדי, האצבעות שלך יתאימו מעל הראש שלך, ואם לא, תזדקק למידה קטנה יותר: הקסדה צריכה להיות קרובה לראש ולפנים שלך ללא נקודות לחץ. קסדה קטנה לא יושבת טוב על הראש ואין לה שימוש רב במקרה של פגיעה.

השלב השני

הוא החשוב ביותר: קסדות זמינות בצורות ראש סגלגל עגול, אמצעי, סגלגל וארוך כשהפופולרי ביותר הוא באמצע וסגלגל. בעלי צורה אליפסה באורך 58 ס"מ ימצאו קסדות עגולות יותר כמו כריש Schuberth עם מצח מוצק יותר. בממוצע, אתה אמור להיות טוב בחיפוש אחר קסדה שמתאימה לראש סגלגל בינוני, כי זה הגודל הממוצע הטוב ביותר.

חלק מהאנשים, כמו היפסטרים ורוכבי הארלי-דוידסון, אובססיביים לפרופיל של קסדה פתוחה-פנים-במילים אחרות, הם עוקבים אחר צורת הראש. כשאתה מנסה אותם ומסתכל במראה, אתה עשוי לחשוב שהם גורמים לך להיראות מסיבי.

 

הטכנולוגיה הכניסה קסדות אופנועים למאה ה -21

 מאפייני בטיחות חדשניים כגון מערכת חירום הלחי חירום ומערכות דומות המאפשרות גישה לראשו של הרוכב הפצוע והופכות את הסרת הקסדות לקלה ובטוחה יותר לאנשי רפואה. אם אתה סקרן ללמוד עוד על תכונות הקסדה השונות וכיצד הן משתוות, עיין בערוץ היוטיוב שלנו שבו אנו סוקרים את קסדות האופנועים העדכניות ביותר ובודקים אותן על הכביש, ויש לנו את 5 הטעויות הטובות ביותר שיש להימנע מהן בעת בחירת קסדה ב. הסרטון למטה. יש הרבה דברים שאתה יכול לעשות לא בסדר כשאתה דואג לרכוש את האופניים שלך, אבל הנה כמה טעויות שראינו כשאנשים משתמשים בקסדות האופנוע שלהם.

ישנם המון חברות איכותיות וטובות, כל אחת בתחומה שלה, לכם נשאר ללכת לחנות הקרובה, למדוד את הקסדה שתתאים לכם בצורה המושלמת, תיהיה נוחה וחשוב לא פחות תתאים לכם במחיר הוגן, אבל הכי חשוב, אל תתפשרו בנושא הזה, זה באמת מציל חיים! לא סתם משפט.

 

תוכן עניינים

פוסטים קשורים

דילוג לתוכן