כל מה שחשוב לדעת על תאורה והגברה

ניתן להשתמש במשאבים לעיל כדי לקבוע את תפוקת האור של נורית LED, ולא קשה למצוא אותם. כעת מגיע החלק המסובך, בחירת הנורית הנדרשת, הנהג ושילוב אור הפלט. נניח שאנו רוצים להריץ LED עם מנהל התקן LED של 2100mA, ואז עלינו למצוא את תפוקות האור.

עכשיו שאתה יודע שיש שני סוגים של נהגי LED חיצוניים-נהגים קבועים ומתח קבוע-מה שאתה צריך תלוי אם מקור האור שלך LED מכיל דרייבר זרם קבוע או לא

אם אתה צריך מתח קבוע. דרייבר או לא והאם אתה צריך מנהלי התקנים נפרדים של זרם קבוע. כעת, כשאתם בטוחים כי גופי התאורה שלכם זקוקים לנהג חיצוני מכל סוג שהוא, הגיע הזמן לצמצם את המפרט שעליכם לקחת בחשבון בעת קבלת החלטת הרכישה.

אחד הדברים הנפלאים בלדים

הוא שיש אפשרויות שונות לסוג האור שתוכל להשיג מהן. זכור שאתה יכול להשתמש במקורות אור מלאכותיים שונים כל עוד הם מייצרים את אותו צבע וחתימת חום. ב- LEDSupply, ישנם מגוון נוריות LED ליישומי תאורה שונים, ויש טריקים שכדאי לדעת בעת שימוש בלדים.

חומרים שקופים למחצה המפזרים או מעממים את האור ניתנים לשימוש בתנאי תאורה מלאכותיים. אורות קוב ואורות קפיצה אחרים מושלמים לנורות LED מפוזרות.

בטיחות אופטית תלויה בעוצמה ובאורך הגל של האור הנפלט על ידי הנורית

ללא קשר למתח מערכת LED. נוריות LED פולטות הרבה אור, אפילו במקומות זעירים שיכולים להפריע. זה עוזר של נוריות LED, בניגוד לנורות ליבון אחרות, יש קרן אור שהם 140 מעלות בלבד.
למידע מורחב על תאורה והגברה מומלץ להעיף מבט ב- avisrael.co.il

המתח מועבר לנהג

סדרה של רכיבים אלקטרוניים קטנים המאפשרים לאור הנורית לצרוך וואט. תקן הייחוס UL למערכות תאורה במתח נמוך הוא 2106, המגביל את המערכת לפחות וואט, ובנוסף לשבב ה- LED ומתח החשמל, מוצרי LED מכילים גם אלקטרוניקה מורכבת, כגון קבלים, הממירים מתח חשמל ל- DC או AC כך שניתן להשתמש בו עם נוריות LED.

פירוש הדבר שאם אתה מחפש נורת LED בפרט 12V

הבחירה שלך מוגבלת מאוד. סוללות רבות ברכבים, כולל סירות וחניכים, פועלות בספק של 12 וולט DC, מה שהופך את השימוש במערכת LED של 1.2 וולט ליישומים הדורשים שנאי נוסף בחשמל בכדי להמיר את המתח כך שניתן יהיה לחבר את נורית ה- LED שלך ישירות.

למשל

אם יש לך מערכת עמעום שלך לרצועות LED ואתה רואה זרקור 12V נחמד של אייקאה שאתה רוצה להוסיף לו, שאל מחקר או הרס כדי לראות אם המנורה תואמת PWM-עמעום. כאשר מתכננים פרויקט תאורה, חשוב לדעת את הזרם שהגוף או המכשיר יכולים להתמודד איתו. הבנה ומדידה של אמפר חשובה במיוחד בעת עבודה על פרויקט תאורה או חשמל, מכיוון שאתה רוצה לוודא שהחוטים שבהם משתמש גוף התאורה לא סופגים יותר חשמל ממה שהם יכולים להתמודד בכל מקרה.

נוריות LED הינן רכיבים חשמליים הפולטים אור כאשר זרם זורם בכיוון אחד

מהאנודה (צד חיובי) לקתודה (צד שלילי). הנהג מקבל שנאי 12 וולט הממיר 12 וולט למתח DC הנדרש להדלקת הנורית. מתח DC עובר דרך סדרה של רכיבים אלקטרוניים קטנים כדי לגרום לנורת הזוהר לזרוח.

בעת צילום באולפן

מקורות אור שונים יכולים להפיק אור רך וקשה במקרה זה, לצלם יש שליטה ישירה על האלמנטים כגון קשיות, מרחק, עוצמה וזווית. ניתן להפיק אור רך ממקורות אור מרובים, אור מפוזר (באמצעות מעין מחסום, מפזר, עיתון וכו '). אור זה משתקף ממשטחים שונים בנושא וניתן לפגוע בו מזוויות שונות. עבור הופעות, מוזיקה, סיפורים ופרשנויות דרמטיות, תאורת במה טובה יכולה לשפר את הביצועים באמצעות אפקטים של צבע, זווית ועוצמה.

תאורת במה חשובה לאודיו כשמדובר בתקשורת המסר והמוזיקה שלך. בעזרת האורות תוכלו ליצור מופע מקצועי המציע לכם את המראה שתמיד דמיינתם. להלן כמה טכניקות תאורת במה והנחיות לתלות את הברזים כדי לקבל את המראה הרצוי.

גופים אלה הם הסוג הנפוץ ביותר של תאורת במה שתראו

והם גם החסכוניים ביותר ומספקים הכי הרבה כיסוי. אופטיקה של LED משמשת למיקוד האור, והן משקפות את אור הנורות בנקודה, נקודה אמצעית, נקודה רחבה, אליפטית, דפוס אליפסה וכו '. מכשירי תאורה סטנדרטיים מזיזים את האור דרך נוריות LED להשפעות אחרות.

סרטי ג'ל משמשים במאי תיאטרון

במאים טכניים, מנהלי הפקות וצוותי במה לשינוי צבע האור בהפקות תיאטרון ובמה ומשמשים גם בצילום, טלוויזיה, סרטים והפקות קולנוע. ג'לי זירקוניום משמשים לחימום או קירור של נורת הלד הלבנה הנכונה כדי להסיר את הגוון הירוק ולהפחית את רמת האור. ניתן להשתמש גם ביריעות ג'ל לחסימת אור לא רצוי על ידי שימוש בנייר כסף שחור במהלך הצילומים.

הצגה או הצגה בעבר הרחוק יכולים להשתמש באורות במה עמומים כדי לחקות את הזמן שבו הפנים הודלקו בנרות. אור קשה משמש גם לשיפור אפקטים תלת ממדיים ותמונות באופן כללי ליצירת אפקטים דרמטיים.

תוכן עניינים

פוסטים קשורים

דילוג לתוכן