ציפוי שיניים קריסטל

אם אתם מחפשים רופא שיניים שייתן לכם את החיוך המושלם עם ציפוי חרסינה, אל תחפשו רחוק יותר מד"ר ליסה שנל.

רופאת שיניים מפורסמת

היא לובשת ציפויי זירקוניה מעוקבים שהוכיחו את עצמם, והטקט הרבה יותר משקף. בעוד ציפויים רבים אחרים יכולים להיות חזקים למדי, יש מעט מאוד חזק כמו כנר זירקוניה. לעומת פורניר לבן טבעי, ניתן לשנות את צורת הזירקונים (חרסינה לבנה), ואולי להוסיף צבע שקוף. אם אתה רוצה פורניר לבן "טבעי", אתה יכול ללכת עם חיתוך – ולחתוך את ZIRCONIA v, עם גוון הצבע הלבן הבהיר שנוסף על ידי שכבת חרסינה אחרת, או אפילו שילוב של שניהם.

כאשר לוח הפורניר הקבוע מסתיים, הוא מגיע עם אחד זמני שניתן להסיר אותו, כך שתוכלו להסיר את זה הזמני ולוודא שה- Vaneers החדשים מתאימים בצורה מושלמת.
למידע נוסף אודות ציפוי שיניים קריסטל מומלץ לבקר באתר beyondsmile.co.il
לעוד פרטים אודות ציפוי שיניים קריסטל וציפויי שיניים קריסטל יש להעיף מבט ב- beyondsmile.co.il

כדי להשיג פורניר, אתה בדרך כלל צריך להכין וליישם אותו בעצמך. רופא השיניים שלך ב- Dental One Associates מווירג'יניה יוכל להעריך את החיוך שלך ולעזור לך לקבוע אם זה מתאים לך. אם ברצונך לתאם פגישה עם רופא שיניים בקרבתך לטיפול שיניים בשירות מלא, אנא צרו קשר עם משרדנו בפילדלפיה לקבלת מידע נוסף. נדון בתהליך השימוש ב- Vaneer וכיצד הוא יכול להתאים לטיפול השיניים שלך.

ד"ר מובאסר ממליץ לחולים המעוניינים לקבל ציפוי קריסטל מעוקב זירקוניה מעובד

מעלה, צורתו ואורכו של הכנף – ולייצר אותו במעבדה המיוחדת שלנו לרפואת שיניים. בפגישה הבאה והאחרונה שלך, רופא השיניים שלך ינקה וישייף את השיניים ואז ירפא את השיניים הקיימות שלך עם חרסינה עבור ציפורן הסלרין. תקבל סט זמני של ציפויים שתוכל ללבוש, בעוד שמעבדת השיניים המוסמכת שלנו לובשת צורה של השן שלך כדי ליצור פורניר ולהשתמש בו כנקודת התחלה ליצירת V קבוע, שיימשך כמה שבועות. ברגע שיש למעבדת השיניים נקבוביות אחרונות ממתח סלריאן. המטופל יכול ללבוש את המזרן הזמני לפרק זמן מסוים. לפני דפוס פורניר מעוקב זירקוניה, ד"ר מובאסר מקיים פרוטוקול ספציפי כדי להפוך את יסוד השן לבריא ואז לענות על כל הצרכים הקוסמטיים. בנוסף, ד"ר שנל מכין את השיניים על ידי הנחת כמות מינימלית של אמייל כך שהמוגלה תהיה שטוחה ותואמת את החיוך.

רופא השיניים מוציא מעל 1-2 השניים אמייל מפני השטח לפני הוספת הפורניר. תלוי בסוג הכנף המשמש ובמיקום הידבקותו, יש להסיר כמות קטנה של אמייל כדי לתקן אותו.

יש לעצב מחדש את השן כך שעובי הפורניר מאפשר את עוביה מבלי להשפיע על נשיכתו או על נוחות הפה של האדם

על מנת להכיל את משטח החרסינה החדש, אותו יש להתקין ולעצב בצורה נראית, יש להסיר גם כמות קטנה של אמייל, בדרך כלל בקוטר של כ -1 – 2 מילימטרים. כנפיים מסורתיות דורשות חלק מהאמייל לספוג אותו או את כולו, מכיוון שהציפוי מוסיף הרבה מהאמייל כשהוא מונח בקדמת השן – עם הגב. ברגע שהווריד מלט באופן קבוע לשיניים, רופא השיניים שלך ישים אותו על השן שלך על ידי בחינת האופן שבו הוא מתאים ומתאים לצבע השיניים שלך, וכריתתו או הסרתו כדי להשיג התאמה נכונה.

מריחת פורניר על פני שטח של שן מושפעת יכולה לשפר את מראה השן צבעונית בכבדות, מעוצבת או עקומה. ציפויים הם פחות פולשניים משחזורים אחרים, אם כי לעתים קרובות יש צורך להסיר כמות קטנה של אמייל לצמיתות.

כאשר מטופל מבקר בפרקטיקת השיניים של משפחת סמייל קריסטל

רושם את שן המטופל לפני ייצור הפורניר במעבדה. כאשר מטופל מבקר בפרקטיקות שלנו, אנו מתרשמים מהשיניים שלו מול חזיר מעבדה שנוצר. כאשר מטופלים מבקרים במשרדנו ואנחנו לוקחים רשמים על שיניהם לפני שאנחנו יוצרים איש מוגלה במעבדות שלנו.

הפורניר מותאם לגודל, צורה וצבע של השן, שלוקח שבוע ויותר להכין. המטופלים יתאימו את גודל, צורה וצבע השיניים שלהם, ייקח שבוע ויותר עד שהם יהיו מוכנים.

עברו את תהליך בחירת סוג הפורניר המתאים לכם וסוג השן שאתם מחפשים.

אם השיניים שלך יכולות להשתפר באחת מהקטגוריות הללו, ציפויי חרסינה עשויים להיות בדיוק מה שאתה מחפש. ציפוי זירקוניה הוא אחד מסוגי מגן השיניים הפופולאריים ביותר בשוק ויכול להתאים לכם.

תוכן עניינים

פוסטים קשורים

דילוג לתוכן